۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

مديرعامل شهرداري تبريز:هواداران تبریزی وقتی گل می خوریم با شعار" عیبی یوخ" به تیم روحیه می دهند

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: اولین باشگاهی هستیم که کانون هوادارانمان را دو سال پیش راه اندازی کردیم و با همکاری باشگاه تراکتور اولین عهد نامه هواداری را منتشر نمودیم .
 میرمعصوم سهرابی در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص جانبداری کمیته انظباطی بر علیه تیمهای آذری اظهار داشت: خبر منتشر شده در این خصوص اصلا صحت نداشته و با تماسی که با خبرگزاری مذکور داشتیم این خبر فورا حذف گردید تا سوء تفاهمی پیش نیاید
سهرابی ادامه داد: در هر صورت قبل از بازی کارهای فرهنگی که انجام دادیم مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت ولی چند شعار برخی تماشاگرنما با غلو زیاد انعکاس داده شد و دایی هم که در کنفرانس خبری از تساوی ناراضی بود سمت و سوی مسایل را به جاهای دیگری برد تا همه فکر کنند که جو تبریز خیلی چیز وحشتناکی است در حالی که اینگونه نبود.
 وی تاکید کرد: من در جایگاهی هستم که باید از حق و حقوق هوادران فوتبال شهرم دفاع نمایم و این کار را تا زمانی که در این سمت هستم انجام خواهم داد و اجازه نخواهم داد کسی حق و حقوق هواداران تبریزی را زیر پا بگذارد.
مدیر عامل باشگاه شهرداری در پایان گفت: به همه هوادارن می گویم که مطمئن باشند شهرداری سقوط نخواهد کرد و امسال در لیگ برتر با کمک و حمایتشان در لیگ تثبیت خواهیم شد و برای سرافرازی آنها تلاش دو چندان خواهیم کرد چرا که آنها لایق این هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر