۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

شریفی و همكارانش دنبال حذف تیم‌های آذربایجان

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز مدعی شد: هدف رییس كمیته انضباطی فدراسیون و همكارانش حذف تیم‌های آذری از لیگ برتر است.

میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در واكنش به محرومیت پزشك و ماساژور تیم فوتبال شهرداری تبریز، اظهار كرد: همه این‌ها بهانه است؛ مجتبی شریفی (رییس كمیته انضباطی) و همكارانش هدف‌شان حذف تیم‌های آذری از لیگ برتر است. نمی‌دانم مشكل آن‌ها با ما چیست؟ آنها دائم درصدد این هستند در كوچكترین مسایل، علیه ما محرومیت‌هایی را صادر كنند.

وی افزود: مدتی پیش كه بحث تماشاگران تبریزی را بیان كردند، این بحث در شرایطی مطرح شد كه تماشاچیان استقلال در ورزشگاه آزادی توهین‌ها و رفتارهای ناپسندی را علیه خسرو حیدری انجام داده بودند. ما سوال كردیم چرا به موضوع تماشاگران استقلال نمی‌پردازید و فقط می‌خواهید علیه تیم‌های تبریزی محرومیت‌هایی را صادر كنید اما پاسخ نشنیدیم؛ حالا یك سری از تماشاچیانی كه هنوز هم فكر می‌كنم از طرفداران تیم استقلال بودند، به ورزشگاه تبریز آمده و شعارهایی را علیه كریم باقری سر دادند وگرنه تماشاچیان واقعی تیم‌های تبریزی كه هیچ وقت به باقری توهین نمی‌كنند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری در پاسخ به این سوال كه رای صادره درباره‌ی پزشك و ماساژور تیم شهرداری، در شورای استیناف نیز تایید شده و آیا اعضای این شورا هم با تیم‌های آذری(آذربایجان) مشكل دارند، گفت: بالاخره شریفی با همكارانش چنین كاری را انجام می‌دهند. همه‌ی آن‌ها دست به دست هم دادند تا موضوعاتی را علیه تیم ما مطرح كرده و محرومیت‌هایی را در نظر بگیرند. نمی‌دانم علت چیست؟ باید از خودشان پرسید. ما می‌گوییم به طور مثال چرا به دنبال آزمایش گرفتن و بررسی شرایط بازیكنان سپاهان نیستید و فقط پیگیر ورزشكاران و مسوولان شاغل در تیم‌های تبریزی هستید.

سهرابی در پاسخ به این سوال كه آیا عدم برخورد یكسان با تیم‌های لیگ مجوزی برای قانون‌گریزی شاغلان در فوتبال است، پاسخ داد: ما با قانون مخالف نیستیم. قبول دارم كه ممكن است افرادی در تیم ما خطاهایی را انجام داده باشند و باید مجازات هم شوند اما می‌گوییم این قانون باید برای همه یكسان باشد. برخورد تبعیض‌آمیز مسوولان باعث ناراحتی ما شده است. آن‌ها كوچك‌ترین نكته‌ای در تیم‌های تبریزی را به دقت بررسی كرده و كاری به تیم‌های دیگر ندارند. به شریفی هم چنین مطالبی را گفتم و او پاسخ درستی به من نداد و فقط گفت قانون می‌گوید كه باید برخورد كنیم.

وی درباره برنامه تیم شهرداری در تعطیلات لیگ گفت: تمرینات دنبال می‌شود و قرار است اردوی چندروزه‌ای را در اطراف تبریز داشته باشیم. هنوز مدتش مشخص نیست چون شاهد برنامه‌ریزی منظمی در لیگ نیستیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر