۱۳۸۹ مهر ۶, سه‌شنبه

پاسخ قاضی شریفی به ایمیل اینجانب

سلام

پس از اتفاقات بازی شهرداری تبریز و پرسپولیس تهران و بزرگ نمایی وقایع این دیدار از طرف پرسپولیسی ها و حمله همه جانبه رسانه های پایتخت به هواداران شهرداری و حتی محروم کردن هواداران شهرداری توسط رسانه های ظاهرا بی طرف ! اینجانب یک ایمیل به قاضی شریفی فرستاده و خواستار پاسخ گویی ایشان در مورد توهین های نژاد پرستانه هواداران پرسپولیس به ملت بزرگ تورک شدم.

متن ایمیل : "  با عرض سلام

حکم شعار ها و افکار نژادپرستانه در شرع چیست؟

با توجه به شعار های نژادپرستانه هوادارن سپاهان و شاهین و مس بر علیه 30 میلیون نفر ملت آذربایجان چرا از طرف کمیته انضباطی هیچ حکمی صادر نشد؟

حتی پس از شعار های هوادارن مس که بازی بعدی تراکتور مصادف با حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در تبریز بود آقای عزیز محمدی از ترس بر ملا شدن شعار های نژاد پرستانه در نزد بازرسان ، اعلام کردند با خاطیان برخورد خواهد شد اما زهی خیال باطل !!!

آیا واقعا حکم شعار های هواداران پرسپولیس که هویت و نژاد و زبان مردم آذربایجان را هدف قرار داده بودند 1 جلسه محرومیت بود؟

آیا توهین به دو نفر مهمتر از توهین به 30 میلیون نفر هست؟

جناب قاضی شریفی!

آیا به عنوان یک قاضی از احکامی که داده اید در مقابل وجدان خود راضی هستید یا این احکام را فقط به خاطر راضی شدن تیم های پایتخت و روزنامه ها و مردم فارس زبان داده اید؟

وقتی هیچ عملی از سوی شما انجام نمی شود و مردم آذربایجان شاهد چنین حق خوری هایی میباشند ، بر خود لازم می دانند از حقوق خود دفاع کنند حتی اگر تا ابد محروم شوند.

با تشکر"




خوشبختانه قاضی شریفی بر خلاف پیشبینی بنده به ایمیل پاسخ دادند. پاسخ دادن ایشان فارغ از محتویات پیام نشان دهنده جدیت ایشان در مسئولیتی هست که بر دوش دارند و حداقل مانند بسیاری از مسئولان ایمیل را قبل از خواندن حذف نکردند ! به هر حال منتظر صحبت های ایشان در دوربین خبرساز هستیم.


 پاسخ قاضی شریفی : با عرض سلام خدمت شما دوست عزيزم،
بنده شما را درک مي کنم و کاملا اين حق را به شما مي دهم که از تيم محبوبتان طرفداري کنيد.
سوالات شما را تا حد امکان در برنامه "دوربين خبرساز" که چهارشنبه 7 مهرماه ساعت 9:45 پخش مي شود، جواب خواهم داد.
شما اين برنامه را تماشا کنيد اگر جواب قانع کننده اي دريافت نکرديد از طريق همين ايميل به صورت شخصي پاسخگوي اعتراض شما دوست بزرگوار خواهم بود.
دستبوس همه شما هواداران، شريفي











هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر