۱۳۸۹ مهر ۲۷, سه‌شنبه

نصرتي: استقلال بداند كه تراكتور با پرسپوليس فرق دارد

در آستانه ديدار تراكتورسازي مقابل استقلال بحث سه اخطاره شدن محمد نصرتي باعث نگراني تراكتوري‌ها شده و آنها دوست ندارند خبر محروميت كاپيتان خود را از سازمان ليگ بشنوند. تراكتوري‌ها در انتظار پاسخ سازمان ليگ هستند تا بحث دو اخطاره يا سه اخطاره بودن نصرتي مشخص شود.
مدافع ملي‌پوش تراكتور در گفت‌وگوي اختصاصي با سايت گل در اين خصوص مي‌گويد:«باشگاه در مورد وضعيت من ترديد دارد و به همين دليل از سازمان ليگ استعلام گرفته است. مثل اينكه در يكي از بازي‌ها كارت زردي كه به بازيكن ديگري از ما داده شده است به نام من ثبت شده و حالا بايد منتظر باشيم تا ببينيم داور چه گزارشي داده است.»
غيبت نصرتي خبر بدي براي تراكتور خواهد بود ولي خودش در اين مورد مي‌گويد:«تيم ما به فرد متكي نيست و غيبت من مشكل‌ساز نخواهد شد، البته به شرطي كه بازيكنان خواسته‌هاي كادرفني را پياده كنند و مقابل استقلال باهوش باشند. تيم ما شرايط خوبي دارد و مطمئنم شانس زيادي براي پيروزي خواهيم داشت.»
نصرتي در پاسخ به اين سوال كه فكر نمي‌كني استقلال با بردن پرسپوليس از لحاظ روحي وضعيت بسيار خوبي در ليگ برتر دارد مي‌گويد:«برد آنها روحيه‌بخش بود ولي بايد بدانند كه قضيه تراكتور با پرسپوليس فرق مي‌كند. ما ميزبان هستيم، مقابل 80هزارتماشاگر بازي مي‌كنم و از همه مهم‌تر كه بازيكنان بسيار خوبي داريم. تراكتور شرايط ايده‌آلي دارد و شك نكنيد كه شانس ما براي برد خيلي بيشتر از استقلال است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر