۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

ماشین در یادگار امام (ره) به مصاف سپاهان می رود

بازی روز سه شنبه تِیم ماشین سازی تبریز در برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود.مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با اعلام این مطلب گفت: بعد از رایزنی های انجام گرفته با مسئولان فدراسیون فوتبال کشور و هیات فوتبال آذربایجان شرقی مکان انجام بازی تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان ورزشگاه یادگار امام (ره) تعیین گردید.
افشین دبیری با دعوت از فوتبالدوستان تبریزی برای حضور در ورزشگاه و حمایت تیم ماشین سازی گفت: این بازی روز سه شنبه این هفته راس ساعت 14:30 در این ورزشگاه برگزار خواهد شد و باشگاه ماشین سازی تبریز تمهیدات لازم را برای انتقال هواداران به ورزشگاه اندیشیده است.وی افزود: با هماهنگی هایی که با شرکت واحد اتوبوس رانی تبریز انجام شده است اتوبوس هایی برای انتقال هواداران به ورزشگاه در نظر گرفته شده است.
افشین دبیری با تبریک به تمامی هواداران و مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز به خاطر صعود تیم تراکتور به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی گفت: امیدواریم با حمایت قاطع هواداران تیم تراکتور سازی امسال آسیایی شود.
لازم به ذکر است به دنبال انصراف تیم مقاومت سپاسي شيراز از حضور در بازی مقابل تیم تراکتور سازی تبریز  و عدم برگزاری این بازی در روز سه شنبه در محل یادگار امام ، این محل برای بازی ماشین سازی تبریز و تیم سپاهان اصفهان  در نظر گرفته شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر