۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

كمالوند: گلايه مظلومي عجيب و غريب است

 فراز کمالوند در مورد بازي فردا مقابل استقلال صحبت هاي زير را مطرح کرد:
 * براي بازي با استقلال با غيبت چه بازيکناني روبرو هستيد؟
محمد نصرتي را به دليل سه اخطاره بودن نداريم، علي جليلي و عباس محمدي هم مصدوم هستند و متاسفانه به بازي فردا نمي رسند.
 * با وجود اين شرايط فکر مي کنيد مقابل استقلال دچار مشکل شويد؟
شرايط بدي نداريم. البته اين مهره هايي که نيستند بازيکنان تاثيرگذارمان هستند و نبودشان قطعا در بازي ما تاثير مي گذارد. نصرتي علاوه بر اينکه به لحاظ فني وزنه هست به لحاظ بار رواني نيز موثر است.
* مظلومي نسبت به برنامه ريزي صورت گرفته براي استقلال و تراکتورسازي گلايه هايي داشت و معتقد است چرا بايد تراکتورسازي 9 روز استراحت داشته باشد اما آنها برنامه فشرده اي داشته باشند؟
من از آقاي مظلومي تعجب مي کنم که چنين حرفي زده است. ايشان بهتر است ابتدا نگاهي به برنامه هاي بيندازد و سپس اعتراض کند. برنامه ما هيچ فرقي با استقلال نداشته است. آنها جمعه هفته گذشته با پرسپوليس بازي داشتند و ما در همان روز سه ساعت ديرتر در اهواز مقابل فولاد خوزستان بازي کرديم. مثل استقلال ما هم بايد روز سه شنبه با مقاومت سپاسي بازي جام حذفي را برگزار مي کرديم اما ما چه گناهي کرديم که تيم مقاومت انصراف داد؟ اين اعتراض آقاي مظلومي عجيب و غريب است.
* شما هم فکر مي کنيد اين تعطيلي به نفع تراکتورسازي است؟
هر امکاني وجود دارد. شايد اگر بازي مي کرديم در شرايط مسابقه بوديم و اکنون که بازي نکرديم در شرايط مسابقه نباشيم. به هر حال مظلومي نظر خودش را گفته و حرفي نمي زنم.
* شرايط استقلال را چطور مي بينيد؟
در اين سه چهار هفته استقلال در بهترين شرايط بوده و مي توانم بگويم تراکتورسازي در بدترين شرايط با استقلال بازي دارد. آنها دربي را برده اند و در جام حذفي هم پاس را حذف کردند و روحيه بسيار خوبي دارند. در اين تيم اکنون فرهاد مجيدي در بهترين شرايط قرار دارد. 80 درصد نيروي تهاجم استقلال به دليل مجيدي است. او بازيکن بزرگي است که به نظر من در اين فوتبال به حقش نرسيده و جايش در تيم ملي خالي است و بايد او را به تيم ملي بازگردانند تا در جام ملت هاي آسيا به ايران کمک کند.
* سال گذشته که استقلال در تبريز بازي داشت مشکلات حاشيه اي پيش آمد. براي اين بازي تمهيداتي شده تا ديگر مسائل سال گذشته تکرار نشود؟
قول مي دهم فردا کوچکترين مسئله حاشيه اي ايجاد نشود. با هواداران خود جلساتي داشته ايم و از آنها خواستيم که فقط براي تماشاي فوتبال و تشويق تيم خود به ورزشگاه بيايند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر