۱۳۸۹ مهر ۲۹, پنجشنبه

فراز كمالوند:امتياز بازي استقلال طلايي است

فراز كمالوند سرمربي تيم تراكتورسازي در مصاحبه اختصاصي با سعيد ستارزاده خبرنگار سايت گل در تبريز شركت كرد و به سوالات سايت گل پاسخ داد. فراز در دومين سال حضورش در تبريز تيم پرستاره‌تري در اختيار دارد البته به نظر شرايط بهتري از سال گذشته دارد. او در اين مصاحبه تأكيد كه هدف وي همچنان كسب سهميه‌ آسيايي است، وعده‌اي كه بازي تراكتورسازي با استقلال را حساس‌تر و جذاب‌تر جلوه مي‌دهد.
در ارتباط  با شبهه ای که در مورد 3 کارته بودن محمد نصرتی هست برایمان توضیح دهید ؟
دراین ارتبا ط  با توجه به این مسئله که در بازی های گذشته بین محمد نصرتی ویکی از بازیکنانمان در گرفتن کارت شبه ای بوجود آمده روزشنبه استعلامی از سازمان لیگ انجام خواهیم داد هر چند به نظرخودم 3کارته است .
 آیا بازیکن مصدوم یا محروم دیگری دارید ؟
 محروم که نه ولی متاسفانه علی جلیلی هم مصدوم شده وداریم تلاش می کنیم که بتواند به این بازی برسد هرچند مصدومیت یکی، دو بازیکن دیگرهم هست که انشا ا... با تلاش کادر پزشکی از همه بازیکنا نمان بتوانیم استفاده کنیم .
با توجه به هدف گذاری این فصل برای کسب سهمیه آسیا یی بازی با استقلال بعنوان یکی دیگر از مدعیان به نظرشما می تواند بازی 6 امتیازی لقب گیرد؟
کسب امتیازدر مقابل تیمهای مثل استقلال را می توان امتیازطلایي قلمداد کرد چرا که بهترین استفاده را می توانیم ازاین بازی داشته باشیم وضمن تثبیت موقعیت خود در جدول مسا بقات از کورس رقابت با مدعیان هم عقب نمانیم .
بازی استقلال را در مقابل پرسپو لیس وپاس همدان مشاهده کردید ارزیابیتان از شرایط این تیم چیست؟
البته بازی دربی شرایط خاصی دارد وآنالیز آن بازی نمی تواند شرایط طبیعی داشته باشد چرا که بازیکنان دو تیم از ترس مقصر قلمداد شدن در یک وضعیت بخصوص در زمین بازی حاضر می شوند وتمرکز روی این بازی می تواند ما را به اشتباه بکشاند… لذا ما بیشتر روی بازی های گذشته این تیم آنالیزکرده ایم ولی در کل استقلال با کادر فنی خوب وداشتن  بازیکنان با تجربه ای همچون فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی که درکشورمان واقعا بی نظیرهستند و هر کدام  می توانند به تنهای نتیجه بازی را رقم بزنند ،وبا حضورچنین بازیکنانی این بازی نمی تواند بازی آسانی برای ما باشد، ودر هر حال تراکتور سازی هم برای ارائه یک بازی خوب وکسب 3 امتیاز دراین دیدارخانگی پا به میدان خواهد گذاشت . 
سال گذشته که هدف تراکتور سازی ماندن در لیگ ونهایتا کسب رده های بالای جدول بود همیشه برد تیم های صدر جدولی را در مقابل حریفان می خواست آیا این خواسته می تواند در این فصل بر عکس شود ؟
به نظر من خیلی نباید به تیم های رقیب کار داشته باشیم که آنها امتیاز از دست بدهند وما روند کاریمان را با آن تطبیق دهیم لذا سعی ما باید بر این باشد که خودمان امتیازات لازم را کسب کنیم هر چند این قضیه بدون تاثیر نیست ولی تفکر غلطی است .
شما در پایان بازی با نفت واولین حضور آندرانیک تیموریان درترکیب تراکتوراعلام کردید که تا بازی با استقلال این بازیکن به شرایط مطلوب خواهد رسید آیا از شرایط اندو راضی هستید ؟
در این مورد با توجه به گذشت بیست روز از همراهی آندو با تیم انتظار ما هم همین است که بتواند با تمام توانائیهای خود در بازی با استقلال ظاهر شود وبتواند
تاثیر موثری در این بازی داشته باشد.
برنامه ریزی شما برای قرار گرفتن تراکتور در جمع 4 تیم بالای جدول کسب 28 الی30امتیازدردور رفت است، اکنون در آستانه آغازهفته دوازدهم آیا از نتایج بدست آمده راضی هستید؟
به نظرم اگر ما می توانستیم 3امتیاز دیگردر بازی های گذشته کسب کنیم ومجموع امتیازاتمان را به عدد 19برسانیم خیلی ایده آل بود ولی امیدوارم به همان چیزی که پیش بینی کرده ام برسیم وانشا ا... هم بیاری خدا خواهیم رسید .
یکبار دیگر دو تیم بزرگ کشوراینباردر ورزشگاه یادگاردر مقابل هم صف آرای می کنند وطبیعتا مشتاقان فوتبال وخصوصا هواداران تراکتوربا حضور خود روز بیاد ماندنی را رقم خواهند زد چه پیامی به این عزیزان دارید؟   
تماشا گران ما باید با صبر و شکیبائی وحفظ آرامش خوداز هرگونه حاشیه دوری کنند چرا که  بروز حاشیه یا پرتاب اشیا وهر عملی که تمر کز تشویق تما شا گران را به هم بزند به ضررخودمان تما م خواهد شد لذا امید وارم مثل بازیهای گذشته با احترام به حریف وتشویق یکپارچه تیم روز بیاد ماندنی را شاهد باشیم .
نظرتان درباره صعود ذوب آهن به فينال ليگ قهرمانان آسيا چيست؟
پیروزی نماینده ايران را به جامعه فوتبال تبریک باید گفت چرا که این برد وصعود به فینال جام باشگاههای اسیا در واقع نشان از پویائی لیگ فوتبال ما است و افتخاری است که نصیب همه ما شده وبه کادر فنی این تیم هم تبریک می گویم،و
همچنین در مورد بازی ذوب آهن نیزنظرکمال وند این بود که هر تیمی در فوتبال اصول دفاعی را خوب اجرا کند مطمئنا بهترنتیجه گیری می کند که ذوب آهن هم این اصل را بخوبی عملی کرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر