۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه

ميثاقيان: از اين تيم مي‌روم/ سهرابي: نمي‌رود جلسه داريم ... خاموش

اقدام غيرمنتظره اكبر ميثاقيان در خداحافظي از بازيكنان شهرداري تبريز در تمرين ديروز اين باشگاه را با شرايط تازه‌اي مواجه كرده است. شب گذشته ميرمعصوم سهرابي مديرعامل شهرداري پس از آنكه در گفت‌وگو با خبرگزاري مهر اين خبر را تكذيب كرد به خبرنگار سايت گل گفت كه جلسه هيئت مديره در اين زمينه تشكيل شده است.
جالب اينكه او در مصاحبه با شبكه استاني باز هم اين خبر را تكذيب كرد و امروز صبح نيز بعد از مواجه شدن با اولين تماس‌هاي تلفني موبايل خود را خاموش كرد! اين در حالي است كه اكبرميثاقيان شب گذشته در گفت‌وگو با يكي از دوستان نزديكش گفته است به احتمال 90درصد از شهرداري جدا خواهد شد.
 ظاهرا ميثاقيان از تحركات مديرعامل باشگاه ناراضي است ضمن اينكه مديرعامل باشگاه هم از شرايط تيم در جدول راضي نيست. ميرمعصوم سهرابي كارمند و مسئول ورزش شهرداري تبريز است و مديريت تيم فوتبال اين باشگاه هم برعهده دارد. سهرابي در فوتسال چهره شناخته شده‌اي است و پيش از اين با حفظ سمت مربي تيم فوتسال گسترش فولاد نيز بوده است و امسال هم خود محمود خوراك‌چي را به عنوان سرمربي تيم گسترش فولاد انتخاب كرده.
ماجراي اختلافات بين او و ميثاقيان به زماني بازمي‌گردد كه سهرابي قصد داشت هادي بررگي‌زر مربي سابق فوتبال و كارمند شهرداري مشهد را به عنوان دستيار به كادرفني شهرداري اضافه كند اما اكبر ميثاقيان با اين كار مخالفت كرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر