۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

امیدواری بازیکنان تراکتورسازی به پیروزی مقابل استقلال

تراكتورسازي فردا ميزبان استقلال است؛ ديداري كه براي بازيكنان تيم تبريزي از اهميت زيادي برخوردار است. آنها 16 امتيازي هستند و پيروزي مقابل استقلال مي تواند آنها را به جمع صدرنشينان اضافه كند.
از سوي ديگر چند بازيكن تراكتور سابقه بازي در استقلال را دارند و قرار گرفتن در مقابل تيم سابق انگيزه اي مضاعف براي آنها خواهد بود، به ويژه اينكه حضورشان در جمع آبي هاي پايتخت چندان خاطره انگيز و به ياد ماندني نبود. انتقام كه نه، اما آنها مي خواهند در مقابل تيم سابق خودي نشان دهند و ديدار فردا بهترين موقعيت است.
علی علیزاده بازیکن سا بق استقلال گفت ،استقلال یکی از تیم های مدعی این فصل است وبا داشتن مهره های تاثیر گذاربرای هر تیمی می توانند خطر ساز باشند ،ولی در مقابل ما هم با توجه به آمادگی خوب بچه ها که در سه بازی اخیرنشان دادند برای برد وکسب 3امتیاز وارد بازی خواهیم شد ومنهم مثل اکثر بازیکنانی که در مقابل تیم سابق خود قرار می گیرند از انگیزه بالای برخوردار هستم وامیوارم بتوانم در این بازی گل هم به ثمر برسانم ولی در کل مهم کسب 3 امتیاز این دیدار می باشد ولی به هواداران قول می دهم تما م تلاش خود را برای کسب پیروزی بکار خواهم بست .
مصطفی اکرامی یکی دیگر ازبازیکنان سابق استقلال که در دیدار برگشت فصل گذشته توانست یک گل هم به تیم استقلال بزند ،می گوید استقلال در شرایط آیده الی قرار دارد واین بازی برای ما بازی سختی خواهد بود ولی ما هم با توجه به شرایط میزبانی وحضور تماشاگران تراکتوری برایکسب 3 امتیازاین دیداروارد زمین خاهیم شد تا از کورس مدعیان عقب نمانیم ودر مورد اینکه آیا اینبار هم گلی به ثمر خواهد رساند ؟گفت که هدف کسب پیروزی است وفرقی نمی کند که چه کسی گل را به ثمر رساند ولی اگر منهم بتوانم گلی به ثمر برسانم خیلی خوشحال می شوم .
آندرنیک تیموریان هم در ارتباط با این بازی اعتقاد دارد که یکی از بازیهای زیبای فصل رقم خواهد خورد واستقلال و تراکتور دو از تیم های خوب این فصل هستند که هدفشان ارائه فوتبال زیبا وتماشاگر پسند است وهر چند استقلال با کسب نتایج خوب تقریبا دراوج آمادگی هست ولی بازی در مقابل تراکتور در تبریز نمی تواند برای این تیم آسان باشد وروز سختی در انتظار این تیم می باشد وما برای کسب 3 امتیازبازی خانگی آماده این بازی هستیم .
جاسم کرار محمد ستاره بازی های اخیرتراکتور سازی معتقد است که استقلال از بازیکنان بزرگی سود می برد ونبرد سختی پیش روی هر دو تیم قرار دارد ولی برنده این بازی تراکتور خواهد بود وبه تماشاگران قول پیروزی داده می افزاید که برای کسب 3 امتیاز این دیداروارد میدان خواهند شد واستقلال را شکست خواهند داد .
مرتضی اسدی هم که بارها با بازوبند صبا باطری در مقابل استقلال قرار گرفته با اعتماد بنفس بالای از برد تراکتور در مقابل ابی های پایتخت حرف می زند و می گوید مطمئن باشید که برنده این دیدار ما هستیم و بیاری خدا سر بلند از میدان خارج خواهیم شد وضمن ارائه بازی خوب و تماشاگر پسند 3 امتیاز این دیدار را در تبریز نگه خواهیم داشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر