۱۳۸۹ آبان ۱, شنبه

تيموريان: تا حالا به استقلال و پرسپوليس گل نزده‌ام/ حساسيتي به استقلال ندارم

بعد از منتفي شدن حضور آندرانيك تيموريان در ليگ انگليس، قرار بود او به استقلال برود. آندو حتي مذاكراتي هم با علي فتح‌الله‌زاده داشت ولي در نهايت طرفين به توافق نرسيدند تا او پيراهن تراكتور را برتن كند. آندارنيك بايد حالا مقابل استقلال قرار بگيرد و به طور حتم اين مسابقه براي تيموريان كه مدت‌ها از ليگ برتر دور بود حساسيت‌هاي خاصي خواهد داشت. آندو كه اميدوار است در اين بازي نمايش بي‌نقصي را ارائه دهد به سوالات خبرنگار سايت گل پاسخ مي‌دهد.
*بازي با استقلال براي تو حساس است، نه؟
از چه بابت؟
*به هر حال قرار بود به اين تيم بروي ولي در نهايت اين اتفاق نيفتاد.
دوست ندارم راجع به گذشته حرف بزنم و حساسيتي هم به استقلال ندارم. الان بازيكن تراكتور هستم و تلاش مي‌كنم مقابل استقلال بهترين بازي را انجام دهم.
*قبول داري استقلال در بهترين شرايط به تبريز مي‌آيد؟
بله. آنها پرسپوليس را بردند و در جام حذفي هم با اقتدار پاس را شكست دادند ولي همه مي‌دانند كه هيچ تيمي نمي‌تواند در تبريز روز آسان داشته باشد. شرايط اينجا با همه جا فرق مي‌كند و اين را در بازي خواهيد ديد.
*منظورت اين است كه استقلال را مي‌بريد؟
ما تيم خيلي خوبي داريم و اين را به خوبي حس مي‌كنم. مهمترين فاكتور  تراكتور يك دست بودن تيم است، يعني تلفيقي از بازيكنان جوان و با تجربه را در اختيار داريم كه هر كدام مي‌توانند از راه‌هاي مختلف به تراكتور كمك كنند.
*نتيجه را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟
نتيجه قابل پيش‌بيني نيست ولي ما اجازه هنرنمايي به استقلال نخواهيم داد. آنها تيم قابل احترامي هستند ولي تماشاگراني كه به استاديوم مي‌آيند به هيچ چيزي جز پيروزي تراكتور راضي نخواهند شد.
*غيبت محمد نصرتي خبر بدي است، نه؟
صددرصد همين است. محمد مهمترين عنصر خط دفاعي است و غيبت او به ضرر تراكتور خواهد بود. اميدوارم با نبود نصرتي اتفاق بدي براي ما نيفتد.
*تا حالا گل به استقلال زده‌اي ؟
خير. من مقابل استقلال و پرسپوليس تا حالا گلزني نكرده‌ام.
*در اين مسابقه به فكر گلزني هستي؟
اول بايد وظايف خودم را انجام دهم و اگر موقعيتي هم بود دوست دارم گلزني كنم.
*مثل اينكه در خط هافبك براي اين بازي كار سختي داري؟
چطور؟
*به هر حال جنگيدن با هافبك‌هاي خوب استقلال سخت است، نه؟
استقلال بازيكنان خوبي دارد ولي مشكلي از اين بابت ندارم. كار من جنگيدن در وسط زمين است.
*تا به امروز برخوردار هواداران تراكتور با تو چگونه بوده است؟
همه چيز خوب است و من از محبت مردم تبريز كمال تشكر را دارم. اميدوارم جواب محبت‌هاي آنها را بدهيم و امسال سهميه آسيا را كسب كنيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر