۱۳۸۹ مهر ۳۰, جمعه

پایان کار رسمی میثاقیان در تبریز

فعالیت اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز به اتمام رسید. به گزارش روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز،بدنبال انجام دیدار تیمهای شهرداری تبریز و راه آهن و پس از گذشت چند روز اکبر میثاقیان سرمربی تیم بعد از انجام مذاکرات لازم با مدیران باشگاه شهرداری تبریز و طی توافقی که مابین طرفین انجام گرفت ،فعالیتش در تیم شهرداری تبریز به اتمام رسید.
 این گزارش می افزاید:در توافق انجام گرفته میثاقیان با اعلام اینکه از لحاظ جسمانی مشکل داشته و بدنبال بروزخونریزی معده وی پس از انجام دیدار تیمهای شهرداری تبریز و راه آهن و براساس توصیه و تشخیص پزشکان که ادامه فعالیت وی را مضر اعلام نمودند، پس از توفق صورت گرفته با مدیران باشگاه از تیم شهرداری تبریز خداحافظی کرد. گفتنی است: میثاقیان در پایان با تقدیر و تشکر از حمایتهای بی دریغ مهندس نوین شهردار تبریز،اعضای شورای اسلامی شهر،هیات مدیره ، علی الخصوص سهرابی مدیرعامل باشگاه و مردم غیور و تماشاگران خونگرم تبریزی در طول مربیگری تیم شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد این تیم در ادامه حضور خود درلیگ برتر موفق باشد.
 با کنار رفتن اکبر میثاقیان از سمت سرمربی گری تیم فوتبال شهرداری تبریز ، روز یکشنبه آرتا منهاجی و بهاالدین پناهی کمک های میثاقیان مربی گری تیم شهرداری تبریز را در دیدار با ملوان بر عهده خواهند گرفت .
 و هر دو این مربیان همراه پارسال همراه با میثاقیان به تیم شهرداری ملحق شده بودند و شناخت کافی و دانش فنی لازم را برای هدایت شهرداری در این دیدار حساس را دارند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر