۱۳۸۹ مهر ۲۸, چهارشنبه

علیزاده : نه پرسپولیسیم نه استقلالی ، تراکتوری ام.

علي عليزاده زماني كه در پرسپوليس و استقلال بازي مي‌كرد، به دليل پرتاب اوت‌هايش سوژه جالب توجهي براي رسانه‌ها بود. او اما پس از جدايي از استقلال به يك‌باره محو شد و به ليگ دسته اول رفت تا فوتبالش را در برق شيراز ادامه دهد. عليزاده اما دوباره به ليگ برتر برگشت و اين‌بار پيراهن سرخ تراكتور را برتن كرد. او در دو بازي اخير براي تيمش گلزني كرد و اميدوار است كه در بازي با استقلال هم به تيم سابقش گل بزند. عليزاده به سوالات خبرنگار سايت گل پاسخ مي‌دهد.
*مثل اينكه روي دور گلزني هستي؟
خوشبختانه در دو بازي اخير دو گل زدم كه گلم به فولاد را با پا زدم و به نفت تهران هم با ضربه سر  گل زدم. البته آقاي فردوسي‌پور در برنامه نود گفت كه عجب من با پا گل زدم. البته زماني كه من 10 تا 10 گل مي‌زدم فردوسي‌پوري وجود نداشت. 
*از فردوسي‌پور ناراحتي؟
نه،‌بابا. عادل همشهري ماست و در حرف‌هايش هيچ قصد و قرضي وجود ندارد. عادل دوست داشتني است و خيلي‌ها قبولش دارند.
*قبول داري وقتي از استقلال رفتي به يك‌باره محو شدي؟
من بازيكن بي‌حاشيه‌اي هستم و اگر يادتان باشد هيچ كس نفهميد چطور از پرسپوليس به استقلال رفتم. من دنبال حاشيه نيستم و همين باعث مي‌شود خيلي كم در چشم باشم.
*ولي در يكي، دو سال اخير محو شدي.
اصلا اينطور نيست. من يك فصل در برق شيراز بازي كردم كه آن هم با درخواست غلامحسين پيرواني بود. او از من خواست كه به اين تيم بيايم و برق را كمك كنم كه در نهايت قبول كردم. امسال هم كه به تراكتور آمدم.
*به غير از تراكتور از چه تيم‌هايي پيشنهاد داشتي؟
از دو تيم جنوبي و يك تيم تهراني پيشنهاد داشتم كه هر سه تيم ليگ برتري بودند ولي در نهايت با آقاي كمالوند حرف زدم و به تراكتور آمدم.
*چرا در هفته‌هاي اول كم بازي مي‌كردي؟
به هر حال به زمان احتياج داشتم تا در تيم جا بيفتم و هفته به هفته شرايطم بهتر شد. خدا را شكر كه تراكتور خوب نتيجه گرفته است.
*هنوز هم اوت دستي مي‌اندازي؟
خيلي كم اوت مي‌اندازم الان تراكتور بيشتر روي زمين كار مي‌كند و من هم كم اوت مي‌اندازم. البته در بازي با راه آهن يك پرتاب اوت داشتيم كه سه امتياز گرفتيم.
*براي پرتاب اوت تمرين سرشانه و بازو مي‌كني؟
خير. اين يك قدرت خدادادي است و من تمرينات اختصاصي ندارم البته با بقيه بازيكنان وزنه مي‌زنم ولي براي پرتاب اوت تمرين اختصاصي ندارم.
*فكر مي‌كني به استقلال گل بزني؟
نمي‌دانم،‌ ولي دوست دارم آمار گل‌هايم را بالا ببرم. همه دوست دارند مقابل تيم سابقشان گلزني كنند و من هم از اين قاعده مستثني نيستم.
*اگر به  استقلال گل بزني  خوشحالي مي‌كني؟
مهم پيروزي تيم است و بعد از آن هم براي من گل زدن مهم خواهد بود. ولي به اين فكر نكرده‌ام كه خوشحالي خواهم كرد يا خير. تا روز بازي خيلي مانده و در اين مورد فكري نكرده‌ام.
*شايد خيلي‌ها دوست دارند بدانند تو پرسپوليسي هستي يا استقلالي؟
من تراكتوري‌ام و به تيمي كه در آن بازي مي‌كنم تعصب دارم.
*از بين پرسپوليس و استقلال طرفدار كدام تيم هستي؟
من نه استقلالي‌ام نه پرسپوليسي و طرفدار تيمي هستيم كه فوتبال خوبي بازي كند.
*جو تراكتور و تبريز چطور است؟
همه چيز خوب است و من خوشحالم كه در جايي بازي  مي‌كنم كه آرامش وجود دارد. تراكتور تماشاگران قدرشناسي دارد و وقتي يك بازيكن اشتباه مي‌كند گربه كوره نيستند كه ارزش كار او را ندانند و اذيتش كنند. آنها واقعا از بازيكن حمايت مي‌كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر