۱۳۸۹ مهر ۲۶, دوشنبه

منشوريهاي واقعي روز قيامت مشخص مي شوند!

فرهادكاظمي ، سرمربي سابق تيم فوتبال گسترش فولاد تبريزدر مصاحبه اي مفصل با باشگاه خبرنگاران جوان مجددا از سازمان ليگ كه مانع از قرارداد بستن باشگاهها با وي مي شود به شدت انتقاد كرد. حرفهاي كاظمي را بخوانيد:
ف.ك همان فرهاد كاظمي است
اگر من تعهد بدهم خود به خود محكوم مي شوم پس اين كار را نمي كنم.من منشور را قبول دارم ولي با منشور جديد اين آقايان مخالفم نبايد با درج اصلاحاتي مانند ف.ك در سايت هاي خبري بدون مشخص شدن جرم يك نفر آبروي وي را ببرند اقدامات آنها موجب شده كه من هم اكنون سردرگم شدم كه آيا مي توانم در فوتبال كار كنم يا نه بهتر است بگويند ف.ك همان فرهاد كاظمي است.
سازمان ليگ مانع بستن قرار داد من شده است
وي ادامه داد: مديران باشگاه ها به من مي گويند كه سازمان ليگ برتر گفته است كه نمي توانيم با تو قرار داد ببنديم تيم ها نيز با اين حرف ها و حديث هاي ضد و نقيض دچار مشكل شده اند.
حاضرم با سران منشور مناظره كنم
فرهاد كاظمي در مورد مناظره با سران منشور اخلاقي تاكيد كرد:حاضرم در يك برنامه تلويزيون با سران منشور اخلاقي و سازمان ليگ مناظره كنم تا مشخص شود كه جرمم چيست اين حق من است كه بدانم به چه دليل فرد خاطي هستم و منشوري شده ام.وي ادامه داد:جرم من اين است كه مصاحبه كرده ام و اين آقايان ناراحت شدند كه حقيقت را گفته ام.
آبروي مسلمان را بردن افتخار نيست
كاظمي اظهار داشت: بايد اين آقايان بگويند كه مشكل من چه بوده است اگر دنبال آبروي مردم هستند با اين كارها كه مي كنند بدتر آبروي يك مسلمان را مي ريزند.وي ادامه داد: بايد بدانيد كه آنها خيال مي كنند كه آبروي من رفته است و نابود شده ام ولي نظر مردم اين چنين نيست.
منشا تمام مشكلات عزيزمحمدي است
كاظمي در مورد رئيس سازمان ليگ برتر خاطر نشان كرد: منشا تمام اين مشكلات عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر است كه با آبرو و حيثيت من بازي مي كند.وي در مورد امروز و فردا كردن سازمان ليگ برتر بيان كرد: در حدود 23 سال مربي گري در فوتبال ايران تا به حال به فدراسيون نيامده بودم ولي در طول اين مدت هزار بار به فدراسيون رفته ام.
طبق معمول،پرونده استيناف گم شد
كاظمي در مورد گم شدن پرونده اش در فدراسيون فوتبال اضافه كرد: در رابطه با مطالباتم از تيم فوتبال سپاهان سه بار راي از كميته انضباطي به شوراي استيناف رفته كه راي به نفع من بوده است حالا كه سه ماه گذشته فدراسيون فوتبال هنوز جواب سربالا مي دهد.
كفاشيان صادق است
وي ادامه داد: پس از اين مدت پرونده ام در كشوي آقاي كفاشيان پيدا مي شود من در صداقت كفاشيان شك ندارم مي خواهم كه دنبال كار من باشد اين مورد را هر چه سريع تر بررسي كرده اقدام كند.كاظمي در مورد پيشنهادهاي ليگ برتري خود گفت: خيلي از تيم ها زنگ زده اند كه در ليگ برتر سرمربي گري كنم ولي مي گويند كه تو منشوري هستي و در اين رابطه همه دچار مشكل شده اند.
منشوريهاي واقعي روز قيامت مشخص مي شوند
وي در پايان افزود:اين آقايان با اهمال كاري مرا خراب مي كنند و من هم از آنها نمي گذرم آنها را به خدا مي سپارم و روز قيامت همه چيز مشخص مي شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر