۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز :مگر هركسي به استاديوم مي آيد هوادار تيم ماست؟

با وجود نتيجه خوبي كه تيم شهرداري تبريز شنبه شب در هفته نهم ليگ برتر برتر كسب كرد و توانست پرسپوليس را يك بر يك متوقف كند،طرفداران اين تيم تبريزي به علي دايي و كريم باقري بارها فحاشي كردند.اين كار آنها باعث شد صدا و سيما مجبور شود در دقايقي از بازي صداي استاديوم را قطع كند.
با اين حال مير معصوم سهرابي،مدير عامل باشگاه شهرداري تبريز به خبرگزاری ايلنا گفت كه اثرات بازي پرسپوليس با تراكتورسازي كه در هفته اول ليگ برتر روي طرفداران تبريزي تاثير گذاشته بود و باعث اين توهين ها شد.

تبريك مي گوييم تيمتان بازي خيلي خوبي برابر پرسپوليس انجام داد
شما لطف داريد ولي به نظر من اين نتيجه قابل تبريك گفتن نيست چون ما شايسته پيروزي بوديم.درست است كه ما در دقيقه 97 گل تساوي را زديم ولي موقعيت هاي زيادي در طول مسابقه بدست آورديم كه با بي دقتي آن را از دست داديم.

به نظر مي رسد تيمتان روان تر از گذشته بازي مي كند.
من روز اول هم گفتم كه تيممان روز به روز بهتر مي شود.ما در هر بازي فرصت هاي زيادي را با بد شانسي از دست مي دهيم. بازيكنان خيلي جواني داريم.شش بازيكن ما اولين باراست كه در ليگ برتر بازي مي كنند.اين شجاعت مديريت و كادر فني را مي رساند.البته ما بازيكنان با تجربه هم داريم.بازيكناني مثل سعيد دقيقي‏،ميثم بائو و شهرام گودرزي بازيكنان با تجربه اي هستند كه مي توانند به تيم كمك كنند.بازهم مي گويم كه تيمم ما روند رو به جلويي را در پيش گرفته است و روزبه روز بهتر مي شود.

در روزهاي اخير شايعاتي مبني بر اولتيماتوم شما به اكبر ميثاقيان،سرمربي تيم مطرح شده بود،آيا شما اين مسائل را تاييد مي كنيد؟
اصلا اين حرف ها درست نيست.شما حرف هايي كه از زبان بيرون مي آيد را قبول كنيد.افرادي هستند كه مي خواهند تيم را به حاشيه ببرند.ما تا زماني كه به اين نتيجه نرسيم كه كه مقصر نتيجه نگرفتن تيم،كادر فني است از سرمربي خود حمايت مي كنيم.تيم ما با اكبر ميثاقيان به قابليت هاي جديدي رسيده كه من مطمئنم به زودي با كسب نتايج خوب اين مساله را به همه نشان دهيم.ما كاملا از كادر فني خود راضي هستيم.

در بازي با پرسپوليس هواداران شما بارها و بارها به كريم باقري و علي دايي فحاشي كردند.دليل اين مساله چه بود؟
من فكر مي كنم بازي تراكتورسازي و پرسپوليس روي هواداران تيم ما تاثير گذاشته بود.در آن بازي پرسپوليسي ها بارها به هواداران تبريزي فحاشي كردند و همين مساله باعث چنين واكنشي شد.تا جايي كه برگزاري بازي به ما مربوط مي شد،مشكلي به وجود نيامد.زمان برگزاري بازي مناسب بود.وضعيت بليت فروشي ايده آل بود و شرايط امنيتي بازي هم در وضع مطلوبي قرار داشت.در ضمن اين را هم بگويم كه هر طرفداري كه به استاديوم مي آيد كه لزوما هوادار تيم ما نيست.

بعضي ها مي گويند بخشي از رفتارهاي تبريزي ها خيلي فوتبالي نيست.شما اين حرف ها را قبول داريد؟
اين حرف ها را افرادي مي زنند كه دوست ندارند فوتبال تبريز در سطح اول فوتبال اين مملكت باشد.هواداران تبريزي عاشق تيم هايشان هستند.نه فقط تراكتورسازي و شهرداري،بلكه آنها گسترش فولاد و ماشين سازي را هم خيلي دوست دارند.من اين حرف ها را اصلا قبول ندارم
.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر