۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

نصرتی : هواداران انتظار داشتند دایی و باقری از آنها حمایت كنند

بازیكن تیم تراكتورسازی گفت: هواداران تبریزی اعتقاد داشتند در دیدار با پرسپولیس دایی و باقری باید از آنها حمایت می‌كردند.

محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تراكتورسازی اظهار داشت: خوشبختانه با جذب تیموریان در میانه میدان به قدرت بیشتری رسیدیم. حضور این بازیكن باتجربه می‌تواند در ادامه مسابقات لیگ كمك زیادی به ما كند و بهتر از قبل خواهیم شد. از طرفی صحبت‌های ابتدایی با هاشمیان برای حضور در تراكتورسازی انجام شده و در حال نهایی شدن است.

مدافع تیم ملی درباره بیماری‌اش در اردوی تیم ملی در شرق آسیا گفت: 3 تا 4 روز به سختی بیمار بودم و حال بدی داشتم، اما خوشبختانه در حال حاضر شرایط جسمانی خوبی دارم.
وی با اشاره به شرایط خوب تیم ملی ادامه داد: توقع مردم از تیم ملی بالا رفته و امیدواریم بتوانیم با كسب نتایج خوب در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا با آمادگی بیشتری در جام ملت‌ها حاضر شویم. این مسابقات می‌تواند محك خوبی برای ارزیابی توانایی‌های تیم ملی باشد.

نصرتی درباره حواشی به وجود آمده در تبریز در دیدار پرسپولیس و شهرداری تبریز عنوان كرد: حضور هواداران همواره به نفع تیم‌های تبریزی بوده است، چون تیم‌های حریف با حضور آنها دچار مشكل می‌شوند. مشكلات در این باره به بازی تراكتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برمی‌گردد؛ جایی كه بعد از توهین تماشاگران پرسپولیس به هواداران تراكتور آنها اعتقاد داشتند كه دایی و باقری باید از هواداران تبریزی حمایت می‌كردند، اما این اتفاق نیفتاد. البته این طور نیست كه هیچ مشكلی در تبریز پیش نیامده باشد، اما می‌توانم این را بگویم كه بهترین تماشاگران را داریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر