۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

آقای دایی حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن که بلد هستی!



دیروز آقای دایی حرف هایی زدند که به عنوان یک آذربایجانی جواب دادن به ایشان را برای خود واجب می دانم.
منبع سخنان ایشان سایت گل می باشد.

آقای دایی شما همان دایی هستی و مردم آذرایجان و تبریز ، همان مردمی که ادعا می کردی در تبریز بیشتر از تهران طرفدار داری! حال چه شده که ادعا می کنی مردم تبریز برای فوتبال به ورزشگاه نمی روند؟

آقای دایی چرا در بازی رفت تراختور و پرسپولیس در برابر شعارهای ناموسی و نژادپرستانه طرفداران پرسپولیس چشمانتان کور و گوشهایتان کر شده بود و در مقابل دفاع طرفداران تراختور از شرف و هویت خود  در همان بازی واکنش نشان دادید و از طرفداران مظلوم! پرسپولیس دفاع کردید؟! آیا فحش های ناموسی و نژاد پرستانه طرفداران پرسپولیس شامل حال شما و کریم باقری ترک می شد یا نه؟

 آقای دایی حتما مفهوم این ضرب المثل ترکی را می دانی : "دانیشماق باشارمیسان ، دانیشماماق کی باشاریسان" ! ( حرف زدن بلدی نیستی ، حرف نزدن که بلدی ) انتظار اکثر هواداران تراختور در آن بازی کثیف این بود که شما و کریم باقری بازی را ترک می کردید و انتظار تعدادی اندکی این بود که بازی را ترک نمی کردید ولی در مقابل شعار های طرفداران پرسپولیس واکنش نشان می دادید اما ... حداقل مثل کریم باقری اظهار نظر نمی کردید تا منفورتر از آنچه بودید نشوید.

آقای دایی چه زود بچه تهرون! شدی و گذشته خود و سرزمین مادری خود را فراموش کردی؟! ادعا کردن در برنامه نود کافی نیست ، باید با عمل ثابت کنی که در بازی پرسپولیس با تراختور به خوبی ثابت کردی !

آقای دایی کسی به شما نگفته در مقابل تیم های آذربایجان 10 گل بخورید ، اما حداقل جا نماز آب نکشید و از شعار های ناموسی و نژاد پرستانه طرفداران تیمتان که شامل حال شما نیز می شود دفاع نکنید.

آقای دایی آیا در بازی رفت تراختور و پرسپولیس طرفداران تراختور از خارج آمده بودند؟ چرا در آن بازی نگفتید اینها ایرانی هستند ، چرا خطاب به طرفداران تیمتان نگفتید  به ایرانی ها شعار ناموسی و نژادپرستانه ندهید ، اما حالا دم از ایرانی بودن می زنید؟!

آقای دایی مردم آذربایجان بی غیرت و بی شرف نیستند بی غیرت و بی شرف شمایی هستید که متاسفانه از دیار آذربایجان هستید و 90 دقیقه شعار طرفداران پرسپولس را شنیدید و هیچ واکنشی از خود نشان ندادید و در آخر بازی اعلام کردید طرفداران پرسپولیس گناهی ندارند! اگر مردم آذربایجان بی غیرت وبی شرف بودند مثل شما سکوت اختیار می کردند تا به جرم دفاع از هویت و ناموس خود 3 ساعت پس از بازی با حکم در مالزی! 3 بازی محروم نشوند.

آقای دایی هیچ کس خانواده خود را از سر راه نیاورده هست و در بازی شهرداری و پرسپولیس احدی به خانواده شما توهین نکرد لطفا سفسطه نکنید ،  اما  انتظار ما در بازی تراختور و پرسپولیس از شما این بود حداقل به خاطر خانواده خود ورزشگاه را ترک می کردید مردم آذربایجان پیش کش !

آقای دایی شما شاید یک فیلم یک دقیقه ای از تشویق آتاتورک توسط عده معدودی در ورزشگاه دیده باشید ولی مردم آذربایجان 60 دقیقه توهین 30 هزار نفر طرفدار پرسپولیس را به طور زنده از شبکه 3 دیدند و شنیدند و از 3 بازی محروم شدند !!! آیا تشویق یک شخصیت خارجی توسط عده معدودی بد هست یا توهین به 30 میلیون نفر که شما هم جزئی از آنها هستید با بهتر هست بگویم بودید!

آقای دایی وقتی در بازی پرسپولیس و سپاهان داور 7 دقیقه وقت تلف شده گرفت و در واقع قهرمانی را از سپاهان گرفت و تقدیم پرسپولیس کرد شما کجا بودید و چرا اعتراض نکردید؟ در بازی ایران و استرالیا که داور 8 دقیقه وقت تلف شده گرفت لابد مردم استرالیا اجازه نداده بودند داور سوت پایان بازی را بزند تا ببازند و از صعود به جام جهانی محروم شوند!

آقای دایی کسی ادعا نکرده نباید پزشک شما برای مداوای دروازبان ظاهرا مصدوم تیم شما به داخل زمین نرود اما زمان مداوا به وقت بازی اضافه می شود و به آن وقت تلف شده می گویند که در این بازی 7 دقیقه بود.

آری آقای دایی ! شما همان دایی هستی که در بازی پارسال طرفداران دیروزتان شعار می دادند "دایی باقری تورکلرین ایفتیخاری" و حال از سوی همان مردم به بی غیرتی متهم شده اید. فقط کمی تفکر کنید تا بفهمید با خودتان و مردم آذربایجان چه کرده اید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر