۱۳۸۹ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

كمالوند: اولروم به تغيير فضا احتياج دارد مثل ابراهيموويچ!

دو باشگاه پرسپوليس و تراكتورسازي در حال مذاكره  هستند تا موضوع معاوضه اشپيتيم آرفي و عرفان اولروم به طور كامل روشن شود. فراز  كمالوند سرمربي تراكتور هم كه راضي به اين معاوضه است در مورد شرايط اولروم به سايت گل مي‌گويد:«عرفان 15 روز كه از ايران رفته تا در كشورش نيجريه پاسپورتش را  عوض كند. او در دو بازي اخير ما غايب بود ولي بايد بگويم كه اولروم خوب تمرين مي‌كند، از لحاظ بدني شرايط خوبي دارد و اضافه وزن هم ندارد.»
كمالوند در خصوص  اين سوال كه چرا مي‌خواهيد او را از دست بدهيد مي‌گويد:«من هيچ مشكلي با اولروم ندارم و ديديد كه در هفته اول مقابل پرسپوليس او را در تركيب ثابت گذاشتم. گاهي اوقات يك بازيكن در يك تيم به بن‌بست مي‌رسد يا اينكه شرايط آنطور كه دلش مي‌خواهد پيش نمي‌رود. اولروم احتياج به تغيير فضا دارد، مثل زلاتان ابراهيموويچ كه در بارسلونا همه چيز طبق خواسته‌اش پيش نرفت و به آث ميلان رفت در حالي كه مي‌دانند او مهاجم خوبي است.»
كمالوند در خصوص آرفي مي‌گويد:«او هم شرايطي مثل اولروم دارد و مي‌تواند در شرايط جديدي قرار بگيرد. اين دو بازيكن از لحاظ فني شناخته شده هستند و سابقه آقاي گلي هم دارند.» سرمربي تراكتور در مورد جذب وحيد هاشميان مي‌گويد:«به شدت علاقمند بوديم تا هاشميان را جذب كنيم چون او از لحاظ فني و اخلاقي جزو بهترين‌هاست ولي متأسفانه با توجه به قوانين نمي‌توانيم بيشتر از يك بازيكن آزاد بگيريم و حضور او در تيم ما منتفي است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر