۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

مصاحبه اختصاصی فراز کمالوند با خبرنگار کلوب هواداران تراکتورسازی

*نظرتون در مورد پیوستن آندرانیک تیموریان به تراکتور چیست؟
ما خیلی خوشحالیم که یک بازیکن بزرگ و سرشناس جذب کرده ایم ،بازیکنی که 4 سال در لیگ انگلیس دوام می آورد بازیکن کمی نیست ، آندو 2 سال اول در بولتون بود و 2 سال دیگر در فولهام بود و قرارداد خود را با بلکبرن منعقد کرده بود و چون مجوز کار صادر نشد نتوانست در تیم بلکبرن بماند. 
در ایران هم استقلال و سپاهان هم خواهان به خدمت گرفتن آندو بودند ولی به خاطر اینکه ما قبلا با آندو کار کرده بودیم وقتی به او پیشنهاد دادیم پذیرفت و خیلی خوشحالیم که بازیکنی با این ویژگی ها را به خدمت گرفته ایم ، در ضمن آندو یکی از با اخلاق ترین بازیکنان لیگ ایران است.
*تکلیف پیوستن هاشمیان به تراکتور را بفرمایید.
ما یک مشکل مقرراتی در جذب این بازیکن داشتیم و چون ایشان بازیکن آزاد هستند هر تیم فقط می تواند یک بازیکن آزاد جذب کند و ما تیموریان را جذب کردیم و باید تا نیم فصل صبر کنیم.
*در مورد خبر حضور آشپیتم آرفی در تراکتور بیشتر توضیح دهید.
از 2 ماه قبل ما یک بحثی با باشگاه پرسپولیس داشتیم مبنی بر این که آرفی و اولروم را تعویض کنیم و این ماجرا دوباره پیگیری شده و در هفته آینده بنده و مدیرعامل باشگاه به تهران می رویم تا مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس داشته باشیم و باشگاه پرسپولیس نیز با این تغییرات موافق است.
*با پیوستن تیموریان چه تغییراتی در تیم به وجود می پیوندد؟
هیچ فرقی در چیدمان تیمی نخواهیم داشت و تیموریان به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد که یا بازیکن مکمل کیانی خواهد بود یا یکی از این دو بازیکن در میدان خواهند بود.احتمال اینکه کرار نیز در خط حمله قرار گیرد وجود دارد
*نظرتان در مورد وضعیت پیمنتا ، مولایی و منیعی چیست؟
ببینید پیمنتا این بازی در میدان بود ولی دیدید که هیچ کس از بازی او راضی نبود، ببینید مردم یک چیزهایی میدانند و یک چیزهایی رو نمیدانند خیلی ها به من می گفتند چرا به پیمنتا بازی نمی دهی ، من در پاسخ به این سوال می گویم آیا مردم از بازی که پیمنتا بازی کرد راضی بودند؟ آیا این پیمنتای سال قبل بود؟ در رابطه با مولایی و منیعی هم چنین وضعیتی داریم، منیعی در پست اکرامی بازی می کند و مولایی هم در پست کرار ، الان اکرامی و کرار بد بازی نمی کنند تا ما از آنها استفاده کنیم. و گرنه هر 2 بازیکن آماده هستند.
*آقای کمالوند دوست دارید جدیدترین اخبار تراکتور از چه رسانه ای پخش شود؟
ما خودمون سایت هواداران را بیشتر از خبرگزاری ها قبول داریم چون مال تیم خودمان هستند ، ما هر چیزی که منتسب به تراکتور باشد بیشتر قبول داریم.
*نظر شما در مورد وجود سایت های هواداری چیست؟
خیلی خوب است چون این قدر علاقه مند وجود دارد که به سایت مراجعه می کنند و من نیز همیشه مطالب کلوب هواداران تراکتورسازی رو پیگیری می کنم و مطمئننا از پیشنهاد های هواداران استقبال می کنم.
*نظر شما در مورد اظهار نظر یکی از مربیان  که مردم آذربایجان را جدایی طلب و بی غیرت خطاب کرده است چیست؟
اصلا چنین چیزی صحت ندارد و مردم آذربایجان با شرفت ترین و با غیرت ترین مردمان ایران هستند و هر کسی که چنین ادعایی داشته به نظر من سخت در اشتباه است.
*در نیم فصل چه تغییراتی در تیم به وجود می آید؟
ما فقط به دنبال یک فوروارد هستیم و اگر فروارد بگیریم بازیکن دیگری نیاز نداریم.
*سال قبل بازیکنان امید فرصت بازی پیدا نکردند آیا امسال این فرصت برای آنها محیا خواهد شد؟
برای قهرمانی و رسیدن به سهمیه آسیا ما نیازمند بازیکنان با تجربه نظیر تیموریان هستیم و ما الان شرایطی نداریم که به بازیکنان جوان میدان دهیم ، هواداران انتظار دارند که سهمیه آسیا را به دست بیاوریم و من هم این قول را به آنها داده ام و باید از بازیکنان با تجربه استفاده کنم.
*آقای کمالوند شما در بازی مقابل مس از زمین مسابقه اخراج شدید دلیل این اخراج چی بود؟
چون ما قبل از بازی به داور مسابقه اعتراض کرده بودیم ایشان نسبت به ما ذهنیت منفی داشت ، در صحنه ای که توپ به دست بازیکن حریف خورد من به مربیان داخل نیمکتمان گفتم پنالتی است داور چهارم آمد و گفت دخالت در امر داور کرده ای !!!!
*شما در 2 بازی آخر هم با ناداوری ها مواجه بودید چه عکس العملی نشان می دهید؟
بله ما شکایت کردیم ، هم در بازی با ذوب آهن و هم بازی مس داوری علیه ما بود و باید برای ما نیز همانند تیم های پایتخت توجه شود.
*سخن آخرتان با هواداران و  کاربران سایت چیست؟
من 2 قول در 2 سال قبل به هواداران دادم که به هر 2 قول عمل کردم ، سال اول قول دادم تا به لیگ برتر صعود کنیمد که خدا را شکر به قول خود عمل کردیم ، سال بعد قول دادیم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم که باز هم خوش قول بودیم
ما در شرایطی که 12 امتیاز از شاهین بوشهر عقب بودیم من قول صعود دادم الان هم قول می دهم که سهمیه آسیا را کسب خواهیم کرد الان هم نگران نباشند و صبر داشته باشند تا سال بعد در آسیا به مصاف حریفان برویم
صعود به آسیا راه طولانی دارد و هواداران باید صبر کنند و مطمئن باشید امسال سهمیه آسیا را کسب خواهیم کرد.

تهیه و تنظیم: امیر توپچی پور

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر