۱۳۸۹ شهریور ۳۱, چهارشنبه

تيموريان :سقف قرارداد را رعايت کرده‌ام

هافبک تيم ملي فوتبال ايران تاکيد کرد براي حضور در تيم تراکتورسازي تبريز سقف قرارداد فدراسيون فوتبال را رعايت کرده است.



  آندرانیک تیموریان در مورد اینکه با توجه به پیشنهاد 800 میلیونی از استقلال، سقف قرارداد را برای پیوستن به تراکتورسازی رعایت نکرده، گفت: صحبت‌های من و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یک ساعت هم طول نکشید و برخلاف اخبار مطرح شده، سقف قرارداد را کاملا رعایت کردم. هرکس این مسئله را قبول ندارد، می‌تواند به سازمان لیگ رفته و قراردادم را ببیند.
 وی اضافه کرد: من پیش از این کمالوند را می‌شناختم، ضمن اینکه علی نظرزاده مربی پیشینم در ابومسلم هم در این خصوص با من صحبت کرد و من بعد از دوری 6 ساله، در تیمی دیگر شاگردی‌‎اش را خواهم کرد. ضمن اینکه بعد از 4 سال دوری از فوتبال ایران، در تیمی بازی خواهم کرد که از تماشاگرانی سود می‌برد که شاید در دنیا بی نظیر باشند.
 هافبک تیم ملی ایران با بیان اینکه حضور بیش از 70 هزار نفر و در بعضی از مسابقات حضور 100 تماشاگر برای تماشای دیدارهای یک تیم شوخی نیست، افزود:  امیدوارم بعد از چهارسال بتوانم همان بازی درخشان گذشته ام را دوباره در لیگ ایران از خود به نمایش بگذارم.
 وی در مورد اینکه حضورش در تراکتورسازی باعث می‌‍شود دیگر منتقدان وی را بدون تیم نخوانند، افزود: می‌توانستم زودتر تیم جدیدم را انتخاب کنم. در حالیکه از تیم‌های استقلال، سپاهان و ذوب آهن پیشنهاد داشتم، پس از مشورت‌های بسیار و حساسیت زیاد، ترجیح دادم به تراکتورسازی بروم زیرا هم مدیران آن صداقت داشتند و هم تماشاگران بزرگ و متعصبی دارند.
 تیموریان با بیان اینکه اگر دنبال پول بودم، به تیم‌های اماراتی می‌رفتم، در مورد اینکه در جام جهانی 2006 آلمان کارشناسان این کشور وی را بالاک آسیا می‌دانستند اما در چند سال اخیر دچار افت شده است، خاطرنشان کرد: من افت نکردم زیرا حتی بدون انجام بازی و تنها حضور در تمرینات تیم‌های انگلیسی، در بازی‌های اخیر تیم ملی، با نظر کادرفنی جزو بهترین بازیکنان تیم ملی بودم.
 وی در این خصوص افزود: تمام فکر و ذهن من در این سالها پیشرفت در فوتبال آسیا و بازی در لیگ‌های اروپایی بود که در سن 22 سالگی به این هدف رسیدم و در کنار بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا بازی کردم اما مصدومیت‌ها باعث شد نیمکت نشین شده و شرایطم برای رسیدن به ترکیب اصلی سخت تر شود.
 هافبک تیم ملی ایران همچنیت تصریح کرد: قطعا بازی در یک دیدار لیگ برتر انگلستان برابر با حضور در 5 بازی دیگر لیگ‌های اروپایی است. ضمن اینکه روی هاجسون سرمربی فعلی لیورپول روی من حساب ویژه ای باز کرده بود و من حتی در بین 13 بازیکن برتر این تیم هم قرار گرفتم اما مصدومیت باعث شد، آن فرصت طلایی از دست برود. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر