۱۳۸۹ شهریور ۲۹, دوشنبه

سردار جعفري: شعار هواداران تبريزي جواب شعار تماشاگران پرسپوليس بود

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: شعار تماشاگران شهرداري تبريز پاسخي به شعار هواداران پرسپوليس بود.



 محمد حسين جعفري در مورد اتفاقات رخ داده در ديدار شهرداري تبريز و پرسپوليس اظهار داشت: فکر مي کنم برخوردي که اين روزها با فوتبال دوستان مي شود درست نيست. به طور کلي مديريتي که براي کنترل هواداران در سطح کشور مي شود موجب بروز چنين نارضايتي هايي در بين هواداران مي شود.
 وي ادامه داد: وقتي در تهران 30 هزار هوادار پرسپوليس در اولين بازي ليگ با تراکتورسازي از يک شعار مخصوص در طول 90 دقيقه استفاده مي کنند از اين طرف در تبريز چنين برخوردهايي هم صورت مي گيرد و جوابش همين مي شود.
 مديرعامل تراکتورسازي با اعلام اينکه کار هواداران شهرداري تبريز را تاييد نمي کند، عنوان کرد: مردم وقتي از چيزي ناراحت مي شوند مي خواهند به طريقي اين ناراحتي را منعکس کنند. ما هم از اينکه به اسطوره هاي فوتبال ايران توهين شد ناراحت شديم. فکر مي کنم در همه ورزشگاه هاي ايران چنين مشکلي وجود دارد اما مشکلات در تبريز پر رنگ تر مي شود.
 جعفري تصريح کرد: وقتي آقاي کاشاني بعد از بازي تراکتورسازي صحبت از محروميت هواداران تراکتورسازي براي بازي برگشت مي کند، در واقع مي خواهد از اکنون فضا را براي آن بازي مهيا کند. چنين برخوردهايي باعث جريحه دار شدن هواداران مي شود.
 مديرعامل تراکتورسازي درمورداینکه جذب وحيد هاشميان در چه مرحله اي قرار دارد، گفت: آقاي کمالوند صحبت هايي در اين باره انجام داده اما او مستقيم نمي تواند به تراکتورسازي بيايد. هاشميان قرارداد خود را با تيم قبلي اش فسخ کرده و بايد يکسري مراحل قانوني طي شود تا بتواند در يکي از تيم هاي ايراني بازي کند. من قانون را در اين باره نمي دانم و فقط مي دانم که حضور وحيد هاشميان در تراکتورسازي به ضوابطي بستگي دارد.
 وي افزود: تراکتورسازي يک جاي خالي ديگر دارد و از اين بابت مشکلي براي جذب هاشميان نداريم. البته جذب او بستگي به انجام شدن معاوضه آرفي و اولروم هم دارد. اگر اين معاوضه انجام شود شايد جذب هاشميان منتفي شود. اين مسئله نياز به گذر زمان دارد.
 جعفري در ارتباط با مبلغ قرارداد تيموريان اظهار داشت: مبالغي که در روزنامه هاي نوشته شده صحت ندارد. باشگاه تراکتورسازي سقف قرارداد را درباره اين قرارداد رعايت کرده و اگر تيم سهميه ليگ قهرمانان را بگيرد به وي پاداش داده مي شود.
 مديرعامل تراکتورسازي در پايان در مورد اينکه هنوز قرارداد فصل گذشته بازيکنان و کادرفني اين تيم داده نشده، گفت: اين مسئله به مديريت قبلي باز مي گردد و آقاي شفق هم در حال رايزني است تا اين موضوع حل شود. روزي که قرار شد من به اين تيم بيايم به مسئولان اعلام کردم مسائل گذشته اين تيم را بر عهده نمي گيرم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر