۱۳۸۹ مهر ۳, شنبه

محمد نوری: شهرداری تبریز باید جریمه سنگینی شود/نباید به دایی و باقری فحش می‌دادند

محمد نوری  هافبک ملی پوش پرسپولیس معتقد است پرسپولیس در دقایق پایانی گل می خورد چون بازیکنانش تمرکز ندارند. بازی شهرداری تبریز تمام شده اما هنوز اتفاقات این دیدار در دستور کار فدراسیون فوتبال قرار داد. نوری معتقد است کمیته انظباطی باید محرومیتی سنگین برای شهردای در نظر بگیرد. 
***
تیم های غرب آسیا شاید در سطح جهان و حتی آسیا تیم های بزرگ نباشند ولی باید قبول کنیم همیشه برای ما دردسرساز بوده اند. این تیم ها همیشه رقیب سنتی ما هستند و بعید می دانم تیم ملی کار راحتی داشته باشد. به نظر من بازی های خیلی سختی در پیش داریم.

***
بعد از شکست چین و کره جنوبی توقعات مردم بالا رفته است.ما هم این موضوع را درک می کنیم ولی سابقه نشان داده ما همیشه مقابل تیم های شرق آسیا موفق بوده ایم و مشکل اصلی ما در آسیا تیم های عربی است. کشورهای حوزه خلیج فارس واقعا خطرناک هستند و حتی در بهترین روزها، تیم ملی مقابل این تیم ها با مشکل روبرو شده. آنها خیلی فوتبال نامنظمی دارند و در زمین با برنامه مشخصی بازی نمی کنند. به همین خاطر ایران کار راحتی مقابلشان نداشته است.
***
مقابل شهرداری تبریز در دقایق آخر گل تلخی خوردیم و دو امتیاز تلخ تر را از دست دادیم. برای ما بسیار ناگوار بود که در دقیقه 97 گل بخوریم ولی فکر کنم نباید به دید خیلی بد به این قضیه نگاه کرد. امیدوارم این اتفاق برای ما تجربه شود تا در بازی های دیگر تکرار نشود و اینطور امتیاز از دست ندهیم. به نظر من عدم تمرکز بچه ها باعث شده تا در دقایق آخر گل بخوریم. انصافا ما تلاشمان را می کنیم اما یک وقت هایی نمی شود دیگر. به نظر من مشکل اصلی پرسپولیس این است که وقتی گل می زدیم دوباره حمله می کنیم و در این حالت از کارهای دفاعی غافل می شویم. این موضوع به ما ضربه زده است.
***
در بازی مقابل شهرداری جو بسیار بدی  حاکم بر ورزشگاه بود. به نظر من نباید چنین جوی در فوتبال ایران درست شود که به بازیکنان بزرگ تاریخ مان اینطور فحش بدهند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید یک محرومیت بسیار سنگین برای تیم شهرداری در نظر بگیرد تا این رفتارها همین جا تمام شود. باید کاری کرد که دیگر این اتفاقات آنجا نیفتد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر