۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

تیموریان: به خاطر هواداران پرشور تراکتورسازی به تبریز آمدم

اولين دليل انتخاب اين تيم هواداران پرشورش است. انگيزه‌اي كه هواداران تبريزي به بازيكن مي‌دهند باعث مي‌شود كه بازيكن توان بيشتري بگذارد. احساس مي‌كنم هم من و هم باشگاه مي‌تواند به هم كمك كنيم. 

 

آندرانيك تيموريان بازیکن جدید تیم تراکتورسازی تبریز درباره بازگشتش به ليگ برتر ايران گفت: بعد از اتفاقاتي كه برايم در انگليس افتاد و به دليل مجوز كار نتوانستم در ليگ اين كشور بازي كنم، دوست داشتم به فوتبال ايران برگردم كه اين بازگشتم چند دليل دارد.
وي افزود: دوري از خانواده برايم سخت بود و احساس كردم اگر به تيم‌هاي عربي بروم به فوتبالم آسيب وارد مي‌شود. با بازگشت ستاره‌ها به فوتبال ايران ليگ خودمان جذاب‌تر شده است و دوست داشتم كنار ساير بازيكنان خودمان باشم.

اين هافبك ملي پوش در ادامه گفت: به دليل اينكه فصل نقل و انتقالات در ايران تمام شده بود، تصميم گرفتن براي من در انتخاب تيم سخت شد. با بعضي باشگاه‌ها مذاكره كرده بودم اما فهرست آنها براي جذب من جا نداشت. بعضي باشگاه‌ها نيز فقط مديرانشان خواهان من بودند. باشگاه ديگري كه مربي‌اش خواهان من بود شرايط قراردادي مهيا نبود.

تيموريان با بيان اينكه با تيم‌هاي استقلال، سپاهان و ذوب آهن مذاكراتي داشته گفت: با وجود مذاكره با اين تيم‌ها در نهايت پس از مذاكره با مسئولان تراكتورسازي شرايط اين تيم را مهيا‌تر ديدم و تصميم گرفتم به تبريز بروم. من مي‌توانستم صبر كنم تا ذوب آهن از سفر بازگردد اما به چند دليل تصميم گرفتم تراكتورسازي را انتخاب كنم. ‌اولين دليل انتخاب اين تيم هواداران پرشورش است. انگيزه‌اي كه هواداران تبريزي به بازيكن مي‌دهند باعث مي‌شود كه بازيكن توان بيشتري بگذارد. احساس مي‌كنم هم من و هم باشگاه مي‌تواند به هم كمك كنيم. هنگام صحبت با آقاي كمالوند و مسئولان تراكتورسازي احساس كردم اينجا بهترين تيم است. فراز كمالوند را از قبل مي‌شناختم با او از زماني كه در ابومسلم بودم آشنا هستم و در گذشته هم اين مربي به من كمك كرده است.
دليل اصلي انتخاب تراكتورسازي فضاي اين تيم و هوادارانش بود و البته از كادر مربيگري و مديريتي آن هم نمي‌توان به راحتي گذشت.

اين بازيكن در خصوص مبلغ قرارداد خود گفت:‌ فقط اين را بگويم كه شرايط مالي تراكتورسازي نزديك به ساير تيم‌هايي بود كه به من پيشنهاد داده بودند و تفاوت آنچناني ندارد. من نيز به خاطر پول به اين تيم نيامدم و اگر دنبال پول بودم به تيم‌هاي ديگري مي‌رفتم. مهم براي من هوادارانش است كه به بازيكن انگيزه مي‌دهند. تمام تلاشم را مي‌كنم در كنار سايرين تراكتورسازي تيم موفق‌تري شود و بتواند سهميه آسيايي كسب كند
.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر