۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

كمالوند: جذب تيموريان هديه به هواداران تراكتورسازي است

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: تيموريان براي حضور در تبريز معرفت به خرج داد و جذب او هديه‌اي است براي هواداران.



فراز کمالوند  درباره حضور آندرانيک تيموريان در تراکتورسازي عنوان کرد: جذب اين بازيکن توسط باشگاه ما ناگهاني نبود و از هفته قبل مذاکرات خود را با اين بازيکن آغاز کرده بوديم. با او از خيلي سال قبل رفاقت داشتيم. در زماني که مشهد و در تيم ابومسلم بودم شاگردم بوده است. بازيکناني مثل نصرتي و تيموريان مردانگي مي کنند و نشان دادند که اين طور نيست که هميشه پول حرف اول را بزند.
وي افزود: وقتي با تيموريان مذاکره را آغاز کرديم حرف پول را مطرح نکرد و همه چيز را به خود من واگذار کرد، او معرفت به خرج داد. از او خيلي ممنون هستم. اميدوارم با حضور اين بازيکن که اگر مجوز کارش درست شده بود بايد در ليگ برتر انگليس بازي مي کرد، بتوانيم در قولي که به مردم تبريز داده ايم ثابت قدم تر شويم و سهميه آسيا را کسب کنيم.
سرمربي تراکتورسازي با بيان اينکه با وحيد هاشميان نيز مذاکراتي داشته اند، ادامه داد: هاشميان اينک در آلمان است و من شب گذشته 40 دقيقه تلفني با او در تماس بودم. امشب مذاکراتمان با اين بازيکن نهايي مي شود. او هم به زودي به تبريز مي آيد. اگر انتقال آرفي هم به تراکتورسازي قطعي شود شاهد تيم متفاوتي خواهيد بود.
کمالوند در مورد مبلغ قرارداد تيموريان و اينکه گفته مي شود اين باشگاه با مشکل مالي رو به رو است، عنوان کرد: باشگاه تاکنون 40 درصد قرارداد بازيکنان در فصل جاري را پرداخت کرده و فقط پول هاي سال گذشته باقي مانده که آن هم به دليل تغيير مديريتي شامل مرور زمان شده است. مبلغ قرارداد تيموريان اصلا زياد نيست و او بي نهايت معرفت به خرج داده است. جذب او هديه اي بود از طرف باشگاه به هواداران.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر