۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

پیشنهاد فروش بلیط کاغذی به جای کارت بلیط/جعفری :امسال آسیایی می شویم


سایت گل - به مصاحبه سایت گل با سردارجعفری مدیرعامل تراکنور سازی توجه کنید:
آقای جعفری شرایط تراکتور در مقطع کنونی چگونه است؟
بنده از جایگاه تیم تا این لحظه راضی هستم، البته بچه های ما توانایی های بسیار بالای دارند که به نظر من باید از این پتانسیل استفاده کنند و به عقیده من این تیم رفته رفته به جایگاه واقعی خود خواهد رسید و من مطمئن هستم در بازیهای پیش رو بتوانیم امتیازات لازم را برای رسیدن به هدف خود را جمع آوری کنیم، گرچه همه اعتقاد دارم که ما بهترین تیم تاریخ باشگاه تراکتور را در اختیار داریم که بنده را به آینده امیدوار می کند.
*آقای جعفری شما قبل از بازی با پیکان با بازیکنان تیم جلسه ای را برگزار کردید، در آن جلسه چه گذشت؟
من اعتقاد دارم تیم اعتماد به نفس لازم را در برابر حریفان بزرگ را ندارد و نمود عینی این حرفم هم بر می گردد به موقعیت های بی شماری که مهاجمان تیم در برابر حریفان از دست می دهند، در هر حال در آن جلسه از بازیکنان خواسته شد تا با تمرکز بیشتری بر روی بازیهای آینده حضور یابند، که با بردی که برابر پیکان بدست آمده به نظرم ثمر بخش بوده است.
*درمورد مشکلات هواداران تراکتور در ورود به استادیوم و گلایه های آقای کمالوند چکار توانستید انجام دهید؟
در مورد کارت بلیط ها دو بحث مطرح است، اول اینکه آیا تمام مشکلات هواداران در ورود به استادیوم همین کارت بلیط ها هست؟ دوم اینکه آیا با بلیط کاغذی این مشکلات حل می شود یا نه؟در هر صورت عوامل مستقیم و غیر مستقیم در کاهش هواداران در بازی این هفته دخیل بود، مهمترین آنها نبود اتوبوس، عدم ورود و خروج راحت هواداران و بعضا برخوردهای خارج از چارچوب هم در این مورد دخیل است و دلیل اصلی هم بر می گردد به زمان بد بازیهای تراکتور در تبریز، شما توجه کنید روز بازی با پیکان پنجشنبه و ساعت 15 بوده است که بدترین زمان ممکن برای برگزاری مسابقه است، در هر صورت بنده بعد از بازی با پیکان با آقای ششگلانی که مسئول این طرح کارت بلیط ها هستند گفت و گو کرده ام و آنها قول داده اند که در هفته های پیش رو این مشکلات برطرف شود
*در مورد کارت بلیط ها نظر باشگاه چیست؟
در هر صورت من با مسئولان تربیت بدنی بحث و گفت و گو کرده ام، پیشنهادی که ارائه شده است این است که ما دو هفته از بازی ها را بدون کارت بلیط و با فروش بلیط کاغذی برگزار کنیم تا بتوانیم مشکلات هر دو طرح را مقایسه کنیم، که با نظر مثبت مسئولان هم مواجه شده است، البته باید در نظر داشت ما با تکنولوژی مخالف نیستیم و اگر مشکلات این طرح برطرف شود خواستار ادامه این طرح هستیم، اما زمانی که باشگاه متضرر می شود زیر بار این طرح نمی رویم.
*آقای جعفری هواداران در مورد روز و زمان بازیها هم اعتراض دارند؟
آنها حق دارند که اعتراض داشته باشند، روز پنجشنبه که روز آخر هفته است که زمان خوبی برای برگزاری مسابقه نیست یا روز یکشنبه و یا شنبه، ما هم به این برنامه اعتراض داریم ولی مشکلی که وجود دارد این است که زمان تعیین مسابقات در دستان ما نیست، اما بنده اعتراض خودم را مورد بازیهای تراکتور به گوش مسئولان خواهم رساند، باید توجه داشته باشند که بازی تراکتور در روز پنجشنبه هم پتانسیل کشاندن 30 هزار هوادار را هم دارد، اما بازی پرسپولیس در مقابل نفت تهران در روز جمعه هم توان کشاندن بیش از 25 هزار نفر به استادیوم را ندارد، در این مورد باشگاه هم متضرر شده است ولی سعی خواهیم کرد در نیم فصل دوم با تعامل بیشتر این مشکل را بر طرف کنیم تا بازیها در روزهای تعطیل برگزار شود.
*جایگاه کنونی تراکتور در جدول رده بندی مکان هفتم است، آیا این تیم به آسیا صعود خواهد کرد؟
باید توجه داشته باشید که هیچگاه در فوتبال نمی توان حرف به یقین زد، اما به نظر من ما به لحاظ پشتیبانی و مدیریتی در حد خوبی هستیم، کادر فنی و توانایی های فراز کمالوند هم برای ما ثابت شده است و بازیکنان خوب با توانایی های عالی در اختیار داریم و هوادارانی که از جان برای باشگاه مایه می گذارند، به نظر من آینده روشنی داریم و قطعا در بازیهای آینده اگر مشکلات دیگری از جمله مشکلات داوری برای ما بوجود نیاید قطعا صعود به آسیا دور از دسترس نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر