۱۳۸۹ آبان ۲۰, پنجشنبه

نصرتی: نشان می‌دهیم در همه جا خطرناک هستیم

اظهارنظر بازیکنان صبای قم مبنی برا اینکه تراکتورسازی فقط در تبریز خطرناک است واکنش بازیکنان این تیم را به دنبال داشته است.
محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) گفت: صبایی‌ها نظرشان را گفته‌اند که برای ما قابل احترام است ولی واقعیت این چیزی نیست که آنها بیان کرده‌اند.

وی ادامه داد: در اینکه تراکتورسازی در تبریز تیمی خطرناک است که به سختی‌ مهار می‌شود شکی نیست ولی ما در بازی‌های خارج از خانه هم به همان اندازه و نه کمتر خطرناک هستیم.

نصرتی افزود: ترجیح می‌دهم حرف‌هایم را در زمین فوتبال بزنم. برای بازیکنان صبا احترام زیادی قایل هستم ولی فردا به آنها نشان می‌دهیم در همه جا خطرناک هستیم.

وی با اشاره به شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی در چند دیدار امتیازهای مفتی را از دست داده و ما برای جبران بازی‌های قبلی باید صبا را شکست دهیم. اگر مثل همیشه بازی کنیم و قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم می‌توانیم صبا را در قم شکست ‌دهیم.

نصرتی در پایان گفت: از مهاجمان صبا شناخت خوبی دارم. آنها از بهترین مهاجمان لیگ هستند ولی خط دفاعی تراکتورسازی هم دومین خط دفاعی برتر لیگ است. تلاش می‌کنم به همراه سایر مدافعان و دروازه‌بان تیم دروازه تراکتورسازی را بسته نگه دارم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر