۱۳۸۹ آبان ۱۶, یکشنبه

صندلي داغ، فراز كمالوند، قسمت اول

روز شنبه، فراز كمالوند، سرمربي تيم تراكتورسازي، مهمان كلوب هواداران تراكتورسازي بود.

وي در اين جلسه، كه بيش از دو ساعت به طول انجاميد، به سوالات كاربران سايت پاسخ داد. اين كنفرانس كه به صورت صوتي و تصويري و براي اولين بار در ايران و در يك سايت هواداري انجام ميشد داراي جذابيت هاي فراواني بود كه ميتوانيد گزارشي از پرسش و پاسخ كمالوند و كاربران سايت را در اين مطلب مشاهده كنيد.
به دليل ازدياد مطالب و صحبتها، اين كنفرانس در چند قسمت تقديم شما عزيزان ميشود.
سوال هوادار: چرا برای کرنر و ضربات ایستگاهی برنامه ندارید؟
پاسخ كمالوند: برنامه داريم و در تمرينات روي اين موضوع زياد كار ميكنيم، اما سيستم اتخاذ شده ما، براساس استفاده از بازيكنان تكنيكي است نه فيزيكي و به همين دليل، به جز عليزاده و نصرتي، بازيكن قد بلند نداريم و نميتوانيم از سانتر بلند استفاده كنيم.
سوال هوادار: چرا تراختور، تیمی پایدار نیست؟ دریک بازی بسیار طوفانی بازی می کند، درست مثل بازیهای اروپایی، ولی در بازی دیگر، بسیار بد. چرا باید بین دو بازی یک تیم، این همه فرق وجود داشته باشد؟
پاسخ كمالوند: وقفه ي ايجاد شده در مسابقات دليل دور افتادن از شرايط كيفي مي باشد
سوال هوادار: به نظر اینجانب، علاوه بر یک مهاجم بزرگ که در نیم فصل خواهیم گرفت، یک مدافع قوی هیکل، مانند محمد نصرتی نیز، نیازمندیم. نظر شما چیست؟
پاسخ كمالوند: ما فقط يك جاي خالي داريم كه خريد مهاجم ضروري تر مي باشد
سوال هوادار: نظرتون درباره ی آب وهوای آذربایجان و تبریز چیست؟
پاسخ كمالوند: بسيار خوب. برعكس تهران، از دود و ترافيك خبري نيست
سوال هوادار: سال پیش، در دو بازی که با تیم سایپا در لیگ برگزار کردیم، در هر دو بازی به راحتی باختیم. در پیش طرفداران تراختور شبهه اي ایجاد شده که این باخت، مربوط به این می شود که چون کارخانه سایپا، در کارخانه ی تراکتورسازی سهام دار است، به همین دلیل تیم تراختور به سایپا، در هر دوبازی باخته است. در نمایشگاه خودرو که در مهرماه امسال در تبریز برگزار شد، شرکت سایپا، با گذاشتن رادیو و پخش آهنگهای تراختور، برای خودش، تعدادی اندک طرفدار جمع می کرد. گزارشگران ومجریان برنامه، که یک خانم و آقا بودند،  به طور خیلی فجیع و مسخره مانندی، می گفتند: یاشاسین آذربایجان و تراختور. این کار فقط برای گول زدن مردم ساده آذربایجان وطرفداران تراختور بود. وگرنه مردم اینجور شخصیت ها را شناخته اند. لطفا در این مورد، شفاف جواب دهید.
پاسخ كمالوند: سرم هم برود، از اين كار ها نميكنم! آن هم براي تيمي مثل تراكتورسازي! اعتقادم بر اين است كه دليل باختمان مقابل سايپا، نداشتن بازيكنان اصلي و فيكس بود، اما اين قول رو ميدهم كه اين اتفاق، امسال نخواهد افتاد. سهام به ما ارتباطي ندارد. ما تيم ورزشي هستيم، شرف و غيرت ما اجازه چنين كاري را به ما نميدهد و وارد چنين داستانهايي نميشويم.
سوال هوادار: آقای کمالوند، لطفا به همهٔ بازیکنان بگوييد، مانند کرار و کیانی باشند و با احساسات ما تماشگران بازی نکنند. ما با چه امیدهایی به استاديوم می آيیم و وقتی تیم نتیجه نمیگیرد، موقع بازگشت، خیلی ها مسخره می کنند که تیمتان هم که باخت!
جالب اینجاست وقتی تیم برنده ميشود، میگويند بردیم و وقتی میبازد، میگوند باختيد!
پاسخ كمالوند: همه بازيكنان، علاقه دارند مانند كرار و كياني بازي كنند، منتها توانايي هر كسي محدود است.
اكثر بازيكنان دنيا ميخواهند، مثل كريستين رونالدو و مسي بازي كنند.
انشالله شرايطي پيش مي آيد كه ديگر در تبريز نميبازيم تا كسي ناراحت به خانه نرود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر