۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

كمالوند: تابع تصميم كميته انضباطي هستم

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت:‌ با تذکر کميته انضباطي مبني بر اينکه در مصاحبه‌هايم دقت کنم مشکلي ندارم و تابع آن هستم.


 فراز کمالوند درباره شرايط تراکتورسازي عنوان کرد: بازي سختي مقابل صباي قم داريم. درست است که اين تيم چند بازيکن خود را به دليل محروميت در اختيار ندارد اما اين تيم پر مهره و با تجربه است. ضمن اينکه با تغيير در کادرفني اين انگيزه را دارند تا مقابل ما متفاوت ظاهر شوند.
وي افزود: با توجه به فشردگي مسابقات طبيعي است که هر تيمي در يک مسابقه چند بازيکن خود را در اختيار نداشته باشد. تراکتورسازي هم مقابل سپاهان چند بازيکن خود را در اختيار نداشت. براي بازي فردا وضعيت علي جليلي، عباس محمدي و مصطفي اکرامي مشخص نيست و شايد به اين مسابقه نرسند.
کمالوند در مورد دليل جدايي رسول خطيبي از اين تيم و بازگشت او به فولاد گستر گفت: وقتي اين بازيکن را از تيم فولاد گستر گرفتيم به صورت قرضي بود. با توجه به اينکه اين تيم در ليگ دسته اول در هفته هاي اخير نتايج خوبي نگرفته فيروز کريمي با من تماس گرفت و گفت به رسول خطيبي نياز دارد. از طرفي مسئول باشگاه فولادگستر نيز با مديرعامل تراکتورسازي صحبت هايي را انجام داده بود و در نهايت به اين نتيجه رسيديم که رسول خطيبي به اين تيم بازگردد.
سرمربي تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که اين تيم از نداشتن مهاجم کمبودي ندارد، عنوان کرد: من اگر رسول خطيبي هم بود به دنبال جذب يک مهاجم بودم. ما چند بازيکن ليگ برتري را در نظر داريم که در حال رايزني هستيم تا يکي از اين نفرات را در نيم فصل جذب کنيم.
کمالوند در پايان در خصوص تذکر کميته انضباطي به وي براي انجام مصاحبه گفت: آقاي شريفي به خاطر صحبت هايم بعد از بازي با استقلال اين تذکر را داده و خواسته است در مصاحبه هايم در مورد داوري حرف نزنم و من هم مشکلي ندارم. هيچ گاه با آراي آقاي شريفي به دليل اينکه مي دانم عدالت را رعايت مي کند مشکلي نداشته ام و تابع آن هستم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر