۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

فرزندان تني و فرزندان ناتني فدراسيون فوتبال !

 اختصاصي azspor.blogspot.com

برنامه ريزي فدراسيون به نفع سرخابي ها باعث شد تا روي آمار روزهاي بازي تيم هاي ليگ برتر كمي كار كنم. نتيجه به دست آمده از اين آمار كاملا قابل پيش بيني بود اما بدون مدرك و سند نمي شد به برنامه فدراسيون خرده گرفت.
در جدولي كه مشاهده مي كنيد روز بازي تيم ها به تفكيك ميزبان و ميهمان در روز هاي جمعه ، تعطيل ( غير از جمعه ) ، پنجشنبه و روزهاي غير تعطيل مشخص شده است.
نام تيم ها بر اساس جدول رده بنده هفته چهاردهم ليگ برتر تنظيم شده است و آمار بر اساس 14 هفته ليگ برتر و برنامه هفته هاي پانزدهم ، شانزدهم و هفدهم ( پايان نيم فصل ) كه توسط فدراسيون اعلام شده ، تنظيم شده است.
بازي صباي قم و سپاهان كه قرار بود درروز جمعه 14 آبان برگزار شود ولي به دليل حضور 3 بازيكن از تيم سپاهان در تيم ملي اميد برگزار نشد همان روز 14 آبان محاسبه شده است. 




1 – ركورد كمترين ميزباني در روزهاي جمعه و روز هاي تعطيل غير از جمعه ، متعلق به تيم هاي ذوب آهن ، نفت آبادان ، تراكتور ، استيل آذين و شهرداري با 1 بازي هست كه از قضا 5 تيم از 6 تيم فوق شهرستاني و 2 تيم از 5 تيم فوق از تيم هاي آذربايجان هستند !

2 – ركورد بيشترين ميزباني در روزهاي جمعه و تعطيل غير از جمعه ، متعلق به تيم هاي استقلال و نفت تهران با 6 بازي هست در صورتي كه عملا براي نفت تهران بازي در روز هاي تعطيل و غير تعطيل هيچ تفاوتي ندارد و بازي اين تيم در روز هاي تعطيل بر خلاف تيم هاي پر طرفدار شهرستاني همچون تراكتور و نفت آبادان ، قابل تامل هست.

3 – ركورد بيشترين ميزباني در روزهاي غير تعطيل متعلق به سپاهان با 7 بازي و تراكتور و نفت آبادان و استيل آذين با 6 بازي هست كه حضور تيم هاي پرطرفدار تراكتور و نفت آبادان در اينجا نيز قابل تامل هست !

4 – ركورد بيشترين ميهمان در روز هاي جمعه و تعطيل غير از جمعه ،  متعلق به تيم سپاهان با 6 بازي هست كه با توجه به ركورد ميزباني اين تيم در روز هاي غير تعطيل قابل تامل هست !

5 – ركورد بيشترين ميهمان در روزهاي غير تعطيل متعلق به ذوب آهن با 8 بازي هست.

براي به دست آوردن فرزندان تني و ناتني فدراسيون به روز هاي بازي تيم ها بدين ترتيب امتياز داده ايم.

ميزبان
در روزهاي جمعه و تعطيل غير از جمعه : 3 امتياز
پنجشنبه ها : 2 امتياز
ساير روز ها : 1 امتياز

ميهمان
در روزهاي جمعه و تعطيل غير از جمعه : 1 امتياز
پنجشنبه ها : 2 امتياز
ساير روز ها : 3 امتياز

 

  حضور تيم هاي پر طرفدار نقت آبادان ، تراكتور و سپاهان در قعر جدول و حضور دردانه هاي پايتخت در رتبه هاي اول تا چهارم جاي بحث دارد. قضاوت در اين زمينه را به افكار عمومي واگذار مي كنم.

۱ نظر:

  1. Sizdən bu dəyərli yazı üçün çoxlu təşəkkür edirəm... İzninizlə paylaşdım... Sağ Olun

    پاسخحذف