۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

باشگاه تراکتورسازی : جواب خوبی را باید با خوبی داد!

خبر انتقال رسول خطیبی بازیکن خط حمله تیم تراکتور هواداران این تیم را در شوک عجیبی فرو برده است، آنها که هنوز نتوانستند با این موضوع کنار بیایند امروز با بیانیه باشگاه تراکتور در مورد انتقال غیر مترقبه رسول خطیبی هم مواجه شدند که ادبیات جالبی دارد، این بیانیه در حالی منتشر شده است که رسول خطیبی پیش تر از این در مصاحبه با سایت گل انتقال خود را علارغم میل باطنی خود و به دستور مقامات بالا نسبت داده بود و این در حالی است که بیانیه باشگاه که بیشتر در جهت تعدیل افکار عمومی صادر شده است این پاسخ را به هواداران می دهد " پاسخ خوبی را باید با خوبی داد "، متن بیانیه بدین شرح است :
" بعد از بررسی های لازم توسط هیئت سه نفره متشکل از مدیرعامل،سرمربی و مدیر تیم نهایتا به نتیجه مثبت در خصوص انتقال رسول خطیبی به باشگاه گسترش فولاد تبریز رسیدند.این هیئت دلایل این تصمیم گیری را به شرح ذیل اعلام نمودند:
1-جواب خوبی را باید با خوبی داد؛آن روز که تراکتور از فولاد تقاضای انتقال خطیبی به این تیم را نمود با همه نیازهای گسترش،خطیبی با رضایت نامه به تراکتور پیوست.
2-کمک به تیم گسترش فولاد و فوتبال استان از وظایف همه ماست خصوصا تراکتورسازی. 3-رسول به لحاظ فنی در گسترش فولاد می تواند کمک شایانی به این تیم نماید و قابلیتهای خود را بیشتر به نمایش بگذارد.
رضایت رسول خطیبی برای پیوستن به گسترش فولاد نیز مد نظر قرار گرفت."
این تصمیم عجیب در حالی صورت گرفته است که در طی انتقال این مهاجم بازیکن دیگری هم از تیم تراکتور در طی روزهای گذشته به تیم داماش گیلان پیوسته است، محمد صادق طاهری یکی از اعضای تیم بزرگسالان تراکتور و از یاران ذخیره این تیم بود. که با رضایت باشگاه به تیم داماش گیلان پیوسته است.
باید منتظر بود و دید در صورت عدم صعود تیم تراکتور در فصل کنونی به رقابت های لیگ قهرمانی آسیا باشگاه تراکتور چگونه خواهد توانست توجیه مناسبی برای این انتقال به هواداران خود ارائه دهد، توجیهی که به نظر نتواند ره به جای ببرد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر