۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

تیموریان: تراکتورسازی را به جایگاه واقعی‌اش می‌رسانیم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است تیمش در هر بازی با تفکر پیروزی گام به میدان می‌گذارد و یک لحظه از هجوم دست نمی‌کشد.

"آندرانیک تیموریان"، در مورد شرایط این تیم گفت:  همه چیز خوب است و با بردی که هفته گذشته کسب کردیم به دنبال ادامه روند رو به جلوی خود هستیم.
وی افزود: تمرینات خوبی طی روزهای گذشته پشت سر گذاشته‌ایم و از صبای قم نیز شناخت کامل داریم. مطمئن هستم با کمی تلاش بیشتر نسبت به بازیهای گذشته می‌توانیم به پیروزی برسیم هر چند بازی بسیار سختی پیش رو داریم.
هافبک تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: تفکر تراکتورسازی در تمام بازیها هجومی است و برای کسب پیروزی گام به میدان می‌گذاریم. این تفکر را هم از حمایت همه‌جانبه هواداران تبریزی داریم.
تیموریان گفت: جایگاه کنونی تراکتورسازی جایگاه واقعی این تیم نیست و در تلاش هستیم تا تراکتورسازی را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و در این راه کسب سهمیه آسیایی غیرممکن نخواهد بود.
وی در مورد میزان آمادگی خود افزود: من هم همانند تمام بازیکنان تراکتورسازی آماده و با روحیه هستم البته با مصدومیت خفیفی روبه‌رو بودم که مشکل خاصی برای من ایجاد نمی‌کند و به دیدار مقابل صبای قم می‌رسم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر