۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

صندلي داغ، فراز كمالوند، قسمت دوم

روز شنبه، فراز كمالوند، سرمربي تيم تراكتورسازي، مهمان كلوب هواداران تراكتورسازي بود.

وي در اين جلسه، كه بيش از دو ساعت به طول انجاميد، به سوالات كاربران سايت پاسخ داد. اين كنفرانس كه به صورت صوتي و تصويري و براي اولين بار در ايران و در يك سايت هواداري انجام ميشد داراي جذابيت هاي فراواني بود كه ميتوانيد گزارشي از پرسش و پاسخ كمالوند و كاربران سايت را در اين مطلب مشاهده كنيد.
به دليل ازدياد مطالب و صحبتها، اين كنفرانس در چند قسمت تقديم شما عزيزان ميشود.
علت فیکس بازی کردن ترشیز با این همه اشتباهات چیست؟
قبول دارم ترشيز در دو سه بازي اخير، ضعيف كار كرده است. ما تو پست دفاع راست دو بازيكن داريم ترشيز و دانشدوست. داوود حدود يك ماه پيش مصدوم شد و تازه به مرز آمادگي رسيده است. ترشيز بازيكن با غيرتيست كه براي تيم خيلي تلاش ميكند، ولي خوب اشتباهاتي هم دارد. با اضافه شدن دانشدوست، مسلما ترشيز بايد بهتر كار كند، وگرنه ممكن است جايگاه خودش را در تركيب، از دست بدهد.
آقای کمالوند توی تعطیلات نیم فصل اردوی خارج کشور خواهید داشت؟ اگر امکان دارد،یک اردو در کشور سویس یا آلمان برگزار کنید. ما که خسته شده ایم از بس از تلویزیون تیم را دیده ایم. متشکر از شما و مدیر سایت.
خيلي خوشحالم از اينكه تيم تراكتور در تمام دنيا طرفدار دارد. از همينجا به تمامی طرفداران خوب تراكتور در خارج از كشور سلام عرض ميكنم. آمدن به اروپا به دليل مشكلات ويزا سخت است. ما از روز 15 دي ماه، يک اردوي ده روزه، در شهر دوبي خواهیم داشت و آنجا دو بازي دوستانه با دو تيم النصر و الشارجه خواهیم کرد. ولي خيلي دوست داريم كه بيايم و شما را از نزديك ببينيم.
میخواهم بدانم، زمانی که طرفدار شیرین فراز بودی و در تبریز، 70000 تماشاگر را ضایع کردی و مانع صعود ما به لیگ برتر شدی، زمانی که برای اولین بار وارد یادگار امام شدی و آن همه جمعیت را دیدی که برای تشویق یک تیم دسته اولی آمده بودند، پیش خودت چه فکر کردی و چه احساسی بهت دست داد؟ اون زمان چه دیدی نسبت به تماشاگرا در شما شکل گرفت؟
من دوست ندارم از اين كلمات استفاده كنيد. هيچ كس نميتواند هواداران تراكتور را ضايع كند. خودتان ديديد وقتي در برنامه نود من احساس كردم كه ميخواهند با طرفداران تراكتور با لحن بد صحبت كنند، چه جوابي به آنها دادم. من همان لحظه اي كه وارد استاديوم يادگار شدم، آْرزو كردم يک روز مربي تراكتورسازي شوم. من آنروز به تيم شيرين فراز تعهد داشتم و مي بايست وظيفه اي كه بر عهده داشتم را درست انجام ميدادم. ولي حالا خيلي فرق كرده است و من عاشق تيم تراكتورسازي هستم و بارها گفته ام دوست دارم تا آخرين روزي كه مربي گري ميكنم، مربي تراكتور باشم.
آیا دوست دارید واقعا مثل فرگوسن بیش از 20 سال سرمربی تیم تراکتور باشید؟
قطعا دوست دارم مثل فرگوسن سالهاي زيادي مربي تراكتورسازي باشم .
به جز تراکتور آرزوی مربی گری در کدام تیم را دارید ؟ ( هم تیم داخلی - هم خارجی )
حقيقتا هيچ تيمي.
دوست دارید فصل بعد کدام بازیکن به تراکتور بیاد؟
ميلاد ميداودي

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر