۱۳۸۹ آبان ۱۷, دوشنبه

خطیبی : از فردا بازیکن گسترش فولاد هستم !


رسول خطیبی بازیکن محبوب تراکتور از فردا به طور رسمی بازیکن تیم گسترش فولاد است و دیگر بازیکن تراکتور نیست، این خبر در حالی رسانه ای شد که هواداران تراکتور علاقه خاصی به او دارند. رسول خطیبی از فردا بازیکن گسترش فولاد است.
*آقای خطیبی آیا خبر انتقال شما به باشگاه گسترش فولاد صحت دارد؟
بله، باید بگویم که از امروز دیگر بازیکن تراکتور نیستم و از فردا بازیکن گسترش فولاد هستم.
*مگر شما با تراکتور قرارداد ندارید؟
چرا، اما در هر صورت مسئولان استانی دوست داشتند که من به دیگر تیم شهرم کمک کنم و من هم نتوانستم در مقابل این درخواست مسئولان مقاومت کنم، نباید فراموش کنید که گسترش فولاد هم یکی از تیم های تبریز است و باخت این هفته آنها در مقابل ایرانجوان بوشهر موجب شد که آقای فیروز کریمی درخواست کنند من به تیم گسترش فولاد بپیوندم.
*اما شایع است که شما با آقای کمالوند مشکل داشتید و نیمکت نشینی شما هم در این تصمیم دخیل بوده است؟
باید یک چیز را در نظر داشته باشید من فصل گذشته از خیلی از تیم های لیگ برتری پیشنهادات خوبی داشتم اما به تراکتور پیوستم تا دینم را به شهرم ادعا کنم در حالی که می توانستم در تیم گسترش فولاد هم بازی کنم که شرایط مالی بهتری برایم داشت اما تراکتور را برگزیدم چون از جان و دل تراکتور را دوست دارم و شهرم را و بدین منظور هر چه در توانم بود برای تراکتور انجام دادم و باید به این موضوع هم اشاره کنم که هیچ مشکلی بین من و سرمربی تیم وجود نداشته است و من بازیکن حرفه ای هستم و باید اعلام کنم که حتی ایشان با رفتن من به گسترش فولاد مخالف بودند، اما مسئولان رده بالای استانی و ورزشی دوست داشتند که من به دیگر تیم شهرم در رسیدن به لیگ برتر کمک کنم تا بار دیگر تبریز با سه تیمی که در لیگ برتر خواهد داشت به قدرت بلا منازع فوتبال در کشور بدل شویم و آقای کمالوند هم با اشراف به این موضوع با این تصمیم موافقت کردند و تا بحال هیچگونه مشکلی بین بنده و ایشان در بین نبوده است.
*پس آقای کمالوند با این تصمیم مخالف بود؟
بله، ایشان با رفتن من مخالف بود ولی مسئولان استانی این را می خواستند و ایشان هم چون من به این تصمیم رضا دادند و انتقال من ربطی به نیمکت نشینی من نداشت، آقای کمالوند هر موقع که خواستند من به زمین آمده ام و به تراکتور کمک کرده ام و با اینکه تنها در یک بازی در مقابل ملوان در پست خود بازی کردم و گل هم زدم اما هیچوقت برای تیم تراکتور حاشیه درست نکرده ام چرا که تراکتور را دوست دارم.
*پس شما در بازی این هفته برابر صبا بازی نخواهید کرد؟
نه، دیگر بازیکن تراکتور نیستم و از فردا بازیکن گسترش فولاد هستم و با این تیم تمرین خواهم کرد و جزء دعا کردن برای تراکتور کاری از دستم برنمی آید.
*اما فکر نمی کنید هواداران تراکتور از شما دلگیر خواهند شد؟
هواداران ما خیلی فهیم تر از این حرف ها هستند که رسول خطیبی را به خاطر این انتقال از تراکتور مورد سرزنش قرار دهند، آنها خیلی خوب می دانند که من برای تراکتور خیلی زحمت کشیده ام و با اینکه در تراکتور نیمکت نشین شدم برای رسیدن به هدف تیم حتی یک حاشیه و یا حتی یک کارت زرد نگرفتم، آنها باید به این موضوع توجه کنند که من می خواهم به گسترش فولاد در راه رسیدن به لیگ برتر کمک کنم و این یعنی برگشتن فوتبال تبریز به روزهای اوج اش، آنها درک می کنند که من باز برای آذربایجان در قالب تیمی دیگر کاری بزرگ می کنم. اما من رفتنم از تراکتور دست خودم نبود.آنها خوب می دانند که من به آنها پشت نکرده ام و آنها هم خوب می دانند که تراکتور، شهرداری و گسترش فولاد برای آنها هیچ فرقی ندارد، چرا که با این کار باز فوتبال آذربایجان سود خواهد برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر