۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

عليزاده: از «عيبي يوخ» روحيه مي‌گيريم!

علي عليزاده مهاجم تراكتورسازي در بازي‌هاي ابتدايي فصل بيشتر به عنوان بازيكن جانشين وارد زمين مي‌شد. او اما در 4 بازي اخير در تركيب ثابت تيمش قرار گرفته و سه گل هم به ثمر رسانده است. البته عليزاده معتقد است كه اين آمار برايش راضي‌كننده نيست. او در گفت‌وگو با خبرنگار سايت گل مي‌گويد:«من از اين آمار راضي نيستم و تلاش مي‌كنم تا بيشتر گل بزنم.سرمربي تيم ما از عملكرد مهاجمان راضي نيست و فكر مي‌كنم حق دارد چون موقعيت‌هاي زيادي را از دست مي‌دهيم. ما در تمرينات روي گل زدن خيلي كار مي‌كنيم ولي از دست دادن فرصت‌هاي گلزني باعث ناراحتي كمالوند مي‌شود.»
عليزاده در پاسخ به اين سوال كه زدن چند گل در اين فصل برايت راضي‌كننده است تأكيد مي‌كند:«هرچقدر بيشتر گل بزنم طبيعي است كه بيشتر راضي مي‌شوم. فكر كنم اگر بالاي 10 گل بزنم برايم راضي‌كننده باشد.» او در قسمتي از حرف‌هايش به شعارهاي هواداران تراكتور اشاره كرده و مي‌گويد:« طرفداران ما واقعا به بازيكنان روحيه مي‌دهند و اين براي ما بسيار جالب است. وقتي گل مي‌خورريم يا فرصتي را از دست مي‌دهيم همه تماشاگران يك صدا فرياد مي‌زنند:«عيبي يوخ» واقعا اين به ما روحيه مي‌دهد. من در تيم‌هاي ديگر هم بازي كرده‌ام ولي از دقيقه 60 به بعد هو مي‌شديم كه البته در بين طرفداران تراكتور از اين خبرها نيست.»
تراكتوري‌ها قصد دارند امسال سهميه آسيا بگيرند. عليزاده در اين مورد مي‌گويد:«هدف ما گرفتن سهميه آسياست و ما براي رسيدن به اين هدف نهايت تلاش خود را انجام  خواهيم داد. اگر هم سهميه نگرفتيم بايد وجدانمان راحت باشد كه در اين راه نهايت تلاشمان را به خرج داده‌ايم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر