۱۳۸۹ آبان ۹, یکشنبه

رجب زاده: باید شهرداری 5 بر یک می بردیم!!!

گل ديروز هافبک باتجربه ذوب‌آهن مقابل تيم شهرداري اگرچه بازگرداننده تيم اصفهاني به صدر جدول بود اما تنها يك امتياز براي شاگردان منصور ابراهيم‌زاده به ارمغان آورد و اين تيم را با يك امتياز اختلاف به صدر جدول بازگرداند.
مهدي رجب‌زاده، بازيكن تيم ذوب‌آهن اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ايمنا در اصفهان پيرامون بازي روز گذشته تيمش مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: ‌بازي يك‌طرفه بود و تيم تبريزي در اين بازي نزديك به 80 دقيقه دفاع مي‌كرد و اگر ذوب‌آهن شانس بيشتري داشت بايد 5 بر يك در آن به پيروزي مي‌رسيد. وي با بيان اينكه مستحق پيروزي در اين بازي بوديم، تصريح كرد:‌ ذوب‌آهن به اين راحتي‌ها صدر جدول را از دست نمي‌دهد و در بازي‌هاي آينده نتيجه مي‌گيرد؛ اگرچه فشار مسابقات بر روي بازيكنان ذوب‌آهن زياد است اما اين فشار تاثيري بر عملكرد ما نمي‌گذارد و خستگي باعث از دست رفتن صدر جدول نمي‌شود.
مهاجم تيم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: علاوه بر مسابقات آسيايي، توجه ويژه‌اي به مسابقات ليگ برتر داريم و اجازه نمي‌دهيم تيم‌هاي ديگر صدر جدول را از بازيكنان ما پس بگيرند؛ هفته آينده در يك بازي خانگي به مصاف تيم پاس مي‌رويم و به نظر من اين تيم بر خلاف نتيجه‌گيري‌اش در ليگ، فوتبال خوبي از خود به نمايش مي‌گذارد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر