۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

نصرتی: باید در نیمه دوم به گل می‌رسیدیم/ سپاهانی‌ها با 11 نفر دفاع می کردند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز کسب نتیجه تساوی در دیدار با سپاهان اصفهان را به دلیل بازی بسته تیم اصفهانی می‌داند.

"محمد نصرتی"در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: حداقل امتیازی که تراکتورسازی باید از سپاهان می‌گرفت یک امتیاز بود و ما هرگز مستحق باخت نبودیم.
وی ادامه داد: نیمه اول 2 تیم بازی پایاپای را انجام داده‌اند اما نیمه دوم بازی کاملا دست تراکتور بود و ما باید گلهای زیادی می‌زدیم. سپاهانی‌ها در نیمه دوم فشرده دفاع می‌کردند و به همین دلیل ما نتوانستیم گل بزنیم. به نظر من سپاهانی‌ها 11 نفره دفاع می‌کردند و من که دفاع وسط بودم در زمین سپاهان حضور داشتم.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: تراکتورسازی باید در نیمه دوم به گل می‌رسید اما دفاع بسته سپاهان مانع از گلزنی تیم ما شد. هیچ تیمی تا حالا در اصفهان اینقدر این تیم را تحت فشار نگذاشته بود که ما گذاشتیم اما متأسفانه بخت با ما یار نبود و توپهایمان به گل تبدیل نشد.
نصرتی در خاتمه با اشاره به عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم ما الان بهترین فوتبال را ارائه می‌دهد ولی در نتیجه‌گیری ناموفق است، امیدوارم خدا به ما نظر کند و بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر