۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

علیدوستی: آرزوی هر تیمی است كه تماشاگرانی مانند هواداران تراكتور داشته باشد.

حمید علیدوستی پس از شكست 2 بر یك پیكان مقابل تراكتورسازی اظهار داشت: تجربه مربیگری در تبریز را دارم و خیلی خوشحالم كه یك بار دیگر تراكتورسازی را در لیگ برتر می‌بینم. آرزوی هر تیمی است كه تماشاگرانی مانند هواداران تراكتور داشته باشد.

وی افزود: برای دیدار با تراكتورسازی 3 مهاجم خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتم و مجبور شدم تغییراتی را در تركیب تیم بوجود آورم. بازیكنانم دوندگی چشمگیری داشتند. در نیمه اول به گل رسیدیم اما به دلیل آنكه بازیكنانمان افكار حرفه‌ای ندارند نتوانستند آن گل را حفظ كنند. در ادامه 2 گل خوردیم اگرچه حداقل هدف من این بود كه یك امتیاز از تبریز بگیریم.

علیدوستی گفت: نیمه دوم با ایجاد تغییرات نسبت به نیمه اول عملكرد بهتری داشتیم و این موضوع نشان از موفقیت ما دارد. این اتفاق در آینده نیز تكرار خواهد شد و ما شانس داریم كه در بازی‌های آینده ناكامی‌ها را جبران كنیم.

وی یادآور شد: متاسفانه اعتماد به نفس بازیكنان پائین است اما از زمانی كه آمدم سعی كردم اعتماد به نفس افراد را بالا ببرم و در همین زمینه آنها را تقویت خواهم كرد. بازی كردن در تبریز در مقابل این هوادار پرشور كار راحتی نیست. همه تیم‌ها حتی استقلال مقابل چنین هوادارانی به مشكل برمی‌خورند اما ما تیم برتر بودیم و همین موضوع مرا به آینده امیدوار كرده است.

سرمربی پیكان در پایان گفت: با برطرف كردن نقاط ضعف، خود را به رده‌های بالای جدول خواهیم رساند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر