۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

تيم منتخب هفته چهاردهم ليگ برتر

حسن رودباريان(راه آهن): با بازوبند كاپيتاني راه آهن و در  ادامه نمايش‌هاي كم نقص‌اش مقابل استيل آذين روز پرفروغي را پشت سر گذاشت واكنش‌هاي ديدني او بعد از تغيير نتيجه به 2 بر صفر كاري كرد تا راه آهن براي زدن گل سوم به تيم بحران‌زده استيل آذين تهييج شود.
مدافعان:
سجاد مشكل‌پور(نفت آبادان): مدافع جوان نفت با وجود تجربه نه چندان زياد به خوبي خط دفاع تيمش را مقابل مهاجمان خطرناك استقلال رهبري كرد و نقش زيادي در بسته نگه داشتن دروازه تيمش داشت. مشكل‌پور در كنار ساير مدافعان نفت حتي اجازه خلق موقعيت‌هاي انگشت‌شمار را نيز به استقلالي‌ها نداد.
ميرهاني هاشمي(راه آهن): به خوبي از پس مهار محمد غلامي برآمد و با وجود اينكه استيل آذين براي جبران عقب‌ماندگي روي دروازه راه آهن خيمه زده بود هرگز دچار اشتباه نشده بود.
ابوذر رحيمي(راه آهن): ارسال‌هاي مواج او از جناح چپ پايگذار دو گل زردپوشان شد ضمن اينكه او در امور دفاعي هم نمايش دلپذيري ارائه داد.
هافبك‌ها:
محمد منصوري(مس): هافبك با تجربه مس علاوه بر دوندگي و از كار انداختن هافبك‌هاي قدر سايپا يك گل زد و يك پاس گل داد تا ثابت كند به غير از امور دفاعي در فاز تهاجمي هم مي‌تواند موثر باشد.
رسول نويدكيا(نفت آبادان): به غير از آن پاس گل كه پايگذار برد نفت شد رسول در هفته‌هاي اخير ثابت كرده چيزي از بردار بزرگترش كم ندارد و با آن پاس‌هاي تو در تماشايي نويدكيا 2 هم مي‌تواند ستاره ليگ برتر باشد.
آندرانيك تيموريان(تراكتورسازي): با گلي كه به پيكان زد محبوب هواداران تراكتور شد انگار آندو به دو هفته فرصت احتياج داشت تا ثابت كند بهترين هافبك دفاعي فوتبال ايران است.
قاسم حدادي‌فر(ذوب آهن): يكي از همان نمايش‌هاي دلپذير ليگ قهرمانان را اين‌بار مقابل پاس همدان ارائه كرد تا نشان دهد در تيم يك دست ذوب آهن هم مي‌توان طوري بازي كرد كه بازي يك بازيكن به چشم بيايد.
مهاجمان:
علي عليزاده(تراكتورسازي): گل نزن سابق استقلال و پرسپوليس براي سومين هفته متوالي موفق به گلزني شد و ثابت كرد به غير از پرتاب اوت در كناره‌ها مي‌تواند در باكس 18 قدم حريف هم بازيكن تأثيرگذاري باشد.
محمد نزهتي(ملوان): گل سه امتيازي او مقابل فولاد باعث شد قوي سفيد انزلي پس از سه هفته طعم پيروزي را بچشد. هر چند ابتدا تصور مي‌شد ضربه او اين سه امتياز را به ارمغان نياورده است.
اشپيتم آرفي(پرسپوليس): بعد از برد پرسپوليس دايي گفت:«آرفي خودش را به او تحميل كرده» اما بايد ديد بعد از بازگشت غلامرضا رضايي و پيچيده شدن معادلات خط حمله پرسپوليس اشپيتيم باز هم جايي در تركيب اصلي پيدا مي‌كند. تا رويايي آقاي گلي دوباره را در سر بپروراند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر