۱۳۸۹ آبان ۱۵, شنبه

سياوش اكبرپور: اگر شرايط تيم بهتر نشود پيش از پايان فصل از استيل آذين مي‌روم

مهاجم تيم فوتبال استيل آذين گفت: اگر شرايط تيم بهتر نشود پيش از پايان فصل از استيل آذين مي‌روم.

  سياوش اکبرپور درباره حضور علي پروين در اين تيم گفت: اميدوارم شرايط تيم با حضور پروين بهتر شود اما اين تيم مشکلات زيادي دارد که بايد آنها را حل کرده تا به نتيجه‌گيري مطلوب برسد.
وي گفت: برخلاف نظر برخي‌ها معتقدم بحث‌هاي مديريتي و کمرنگ بودن اين مقوله در تيم استيل آذين باعث ضعف ما درنتيجه‌گيري شده و روحيه بازيکنان را تا حد زيادي پايين آورده است. تمرکز تيم ما مقداري از بين رفته و اين وضعيت کار ما را سخت کرده است. قطعا مباحث مربوط به کادر فني و بازيکنان در مرتبه ديگر قرار مي‌گيرد.
اکبرپور تاکيد کرد: اگر شرايط استيل آذين بهتر نشود و اوضاع به همين منوال ادامه يابد حتي پيش از پايان فصل امکان دارد اين تيم را ترک کنم. حضورم در استيل آذين با اين شرايط به فوتبال خودم هم ضربه زد. ابتداي فصل که مي‌خواستم به اين تيم بيايم صحبت‌هاي دلگرم کننده‌اي شنيدم. شايد از نظر مالي مشکل خاصي نداشته باشيم اما اين مديريت است که مي‌تواند شرايط تيم را جمع و جور کند. شايد اگر زمان به عقب بازگردد و من اطمينان داشتم صحبت‌هاي آن زمان به واقعيت بپيوندد باز هم به استيل آذين مي‌آمدم چون بزرگان زيادي در اين تيم حضور داشتند و امکان موفقيتش زياد بود. اما اکنون که وضعيت اين گونه است ناراحتم.
اکبرپور هرگونه مذاکره با مسوولان باشگاه استقلال براي پيوستن به اين تيم در نيم فصل را رد کرد و گفت: هيچ صحبتي با هيچ کدام از مقامات باشگاه استقلال انجام ندادم. فقط به فوتبال خودم فکر مي‌کنم و اگر تصميم به ترک استيل آذين بگيرم ارتباطي به بازگشت به استقلال ندارد. ما در تيم استيل آذين کار سختي در پيش داريم و براي عبور از اين وضعيت باشد تمرينات سنگيني را انجام دهيم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر