۱۳۸۹ آبان ۱۴, جمعه

كريم باقري: خودم تصميم مي‌گيرم كي خداحافظي كنم

كريم باقري همانطور كه انتظار مي‌رفتم تصميم علي دايي مبني بر خداحافظي اجباري‌اش را نپذيرفت كريم كه امروز 25 دقيقه براي پرسپوليس بازي كرد. همانطور كه انتظار مي‌رفت در انتهاي مسابقه با هجوم خبرنگاران مواجه شد اما پاسخي به آنها داد كه برخلاف هميشه چندان محافظه‌كارانه نبود. او گفت:« من هر وقت كه خودم صلاح بدانم از فوتبال خداحافظي مي‌كنم ودر حال حاضر دوست دارم تا آخر سال در پرسپوليس بازي كنم. در گفت‌وگويي كه با حبيب كاشاني داشتم خداحافظي من لغو شد.»
كريم ادامه داد:«اوايل فصل به خاطر مصدوم بودن از بقيه بازيكنان عقب افتادم اما الان شرايط خوبي دارم ومي‌توانم براي پرسپوليس بازي كنم.» گفته مي‌شود كريم باقري شب گذشته در جلسه‌اي با حبيب كاشاني تصميم به اعلام لغو خداحافظي‌اش گرفته است. كاشاني به كريم گفته است كه مي‌تواند امروز بعد از بازي نفت مصاحبه كند اما عواقب اين تصميم با خود اوست. اين گفت‌وگو سر ميز شام و در غياب علي دايي رخ داده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر