۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

مربی تراکتورسازی : کرار بازی می کند ، منیعی فعلا کار دارد

مجتبی خیراندیش یکی از مربیان تراکتورسازی پیش از بازی این تیم مقابل پیکان آخرین اخبار تیم را در اختیار خوانندگان سایت گل گذاشت . بازیهای این هفته در شرایطی اغاز می شود که از يکسو چهار تيم رقيب در بالاي جدول بازي ها مي کوشند تا موقعيت خود را ارتقا داده و رقبا را جا بگذارند، تا بلکه در همين نيم فصل اول فاصله اي قابل اعتنا نسبت به ساير مدعيان پيدا کنند و از طرف ديگر در پايين جدول مسابقات کوشش هايي در کار است تا برچسب فانوس به دست از کارنامه چهار تيم پايين در نيم فصل پاک شود. در اين ميان، 10 تيمي که در کمرکش جدول در پله هاي مختلف قرار دارند، شايد به ظاهر اوضاع آرامي را سپري کنند، اما دست کم براي تعدادي از آنان، کار تا به پايان همين اندازه کم دردسر نخواهد ماند. در همين هفته چهاردهم شايد يک شکست يا پيروزي همه چيز را براي آنان عوض کند؛ در جهت منفي يا مثبت...
ارزیابی تان از شرایط تراکتور برای بازی مقابل پیکان چیست ؟
با توجه به بازی های اخیرما بلحاظ ارائه فوتبال قابل پسند مشکلی نداریم و تنها مشکل ما درخط حمله ونتیجه گیری مناسب بوده که درصدی مربوط به عدم دقت بازیکنان خودی ودرصدی هم مرتبط به مسائل داوری بوده که متاسفانه در نتایج ما تاثیربسزای داشته که امیدوارم شاهد تکرار آن نباشیم ،وبرای این بازی نیزمتاسفانه تعدادی ازبچه ها را دراختیارنداریم ولی در کل ما برای این بازی که بازی سختی خواهد بود برنامه خاصی درنظرداریم که امید وارم بتوانیم به خواسته مان برسیم .
- محرومان ومصدومانتان کدام بازیکنان هستند ؟
علی جلیلی " محمد ابراهیمی " عباس محمدی که هر سه بدلیل مصدومیت برای این بازی نمی رسند ومسعود ابراهیم زاده هم به همراه تیم ملی امید به گوانجو اعزام شده .
- از میثم منیعی چه خبر؟ 
ایشان هم بدلیل عمل جراحی از ناحیه کتف دوران استراحت را سپری می کند وچند روزی است که به تبریز آمده ودر کنار تیم هستند.
- جاسم کرار به موقع خود را به تبریز رسانده یا نه وآیادر ترکیب قرار خواهد گرفت ؟
 بله ایشان بعد اینکه 3اخطاره شد وبازی سپاهان را ازدست داد به مرخصی رفت وازروز سه شنبه در تمرینات گروهی شرکت کرد ومشکل خاصی ندارد که در ترکیب قرار نگیرد .
- شرایط تیم پیکان را چگونه ارزیابی می کنید ؟
با توجه به تغییراتی که در این تیم بوجود آمد می شود گفت شوک وارده به این تیم جواب مثبت داده وبا توجه به شرایط جدول مطمئنا این تیم مثل بازی با راه آهن و نفت برای کسب 3 امتیازوارد میدان خواهد شد ونتیجه مساوی هم بدرد آنها نخواهد خورد لذا از این نظر هست که این بازی برای ما سخت خواهد بود چرا که پیکان چیزی را برای ازدست دادن ندارد .
پس با این حساب بازی حساسی خواهد بود چون هر دوتیم برای برد به میدان خواهند آمد در این رابطه هم توضیح می دهید ؟
البته روند بازی را نمی شود دقیقا طبق برنامه ریزی پیش بینی کرد ولی با توجه به جمیع جهات وشرایط هر دو تیم ارزیابیمان چنین است وما بدلیل فاصله نگرفتن از تیم های بالای جدول محکوم به برد هستیم ودر حقیقت چاره ای جز برد نداریم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر