۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

بازی های ماشین سازی در باغشمال برگزار می شود

رئیس باشگاه ماشین سازی تبریز از موافقت مسئولان استان برای بازی تیم ماشین سازی تبریز در باغشمال (ورزشگاه تختی) خبر داد.
شهرام دبیری رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز اعلام کرد: در مورد مسئله بازی تیم ماشین سازی در باغشمال همه مسئولان موافق بازی ماشین سازی در باغشمال هستند و موافقت شفاهی تمامی مسئولان کسب شده است.
وی افزود:به صورت کتبی به هیات فوتبال استان نامه نوشتیم و درخواست کردیم زمینه انجام بازیهای تیم ماشین سازی تبریز در باغشمال مهیا شود.
دکتر دبیری با تقدیر از همدلی و همکاری تمامی مسئولان ورزشی، سیاسی و امنیتی استان با تیم ماشین سازی تبریز گفت: قطعا بازی در باغشمال در نتایج تیم تاثیر گذار است و همه تماشاگران منتظر بازی تیم محبوشان در باغشمال هستند.
وی گفت:اکثریت طرفداران ماشین سازی در تماس با بنده نارضایتی خود را از عدم برگزاری بازی تیم در باغشمال اعلام می کنند و از این مسئله گلایه مند هستند و من نیز حق را به آنان می دهم.
وی در مورد ورزشگاه 42 ساله باغشمال که خانه تیم ماشین سازی محسوب می شود گفت: بازی در باغشمال هم برای تیم وهم برای تماشاگران تاثیر مثبتی دارد و در این صورت معنای میزبانی مشخص می شود و بازی تاثیر مثبت روحی روانی بر بازیکنان دارد و باعث می شود تیم رفته رفته نتایج خوبی را نیز کسب کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر