۱۳۸۹ آبان ۱۱, سه‌شنبه

تراکتور با عنوان مدعي به کميته انضباطي مي رود

مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز با تائيد احضارش به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت حضور در اين کميته نبايد به منزله ارتکاب عمل خلاف از سوي باشگاه تعبير شود بلکه به عنوان مدعي در کميته انضباطي حضور خواهيم يافت.

 "محمدحسین جعفری" افزود: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بر اساس گزارش ناظر و داوران بازی تراکتورسازی با استقلال هشت سئوال را مطرح کرده و خواستار حضور مدیرعامل باشگاه برای پاسخگویی به این سوالات شده است.
 "جعفری" گفت: بنده ضمن حضور در کمیته انضباطی و با استفاده از فرصت ایجاد شده، اعتراض هواداران این باشگاه به نحوه قضاوت ناعادلانه تیم داوری در این بازی را منعکس خواهم کرد.
 وی اظهار داشت: عدم موضع گیری شفاف کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره قضاوت پراشتباه تیم دواری تراکتورسازی و استقلال تهران که باعث از دست رفتن دو امتیاز مهم تراکتورسازان شد افکار عمومی را متعجب کرد که در این نشست این نگرانی ها گزارش خواهد شد.
 مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص محورعمده سئوالات کمیته انضباطی نیز گفت: سوالاتی درباره پرتاب اشیا از سوی هواردان به بازیکنان ذخیره استقلال که در حال گرم کردن بوده اند،‌ خروج سرمربی تیم تراکتورسازی از محوطه فنی،‌ تحت فشار گذاشتن تیم داوری و مصاحبه بنده در رابطه با عملکرد غیراصولی تیم داوری مطرح شده که مهم ترین این سوالات را تشکیل می دهد.
 "جعفری" اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی تبریز در حال تدوین پاسخ این سئوالات به شکل مکتوب است و بنده روز هفدهم آبان با حضور در کمیته انضباطی از پاسخ های ارائه شده دفاع خواهم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر