۱۳۸۹ آبان ۱۲, چهارشنبه

سياوش اكبرپور: مذاكره‌ام با تراكتورسازي دروغ است/ وضعيتم در استيل آذين در نيم فصل مشخص مي‌شود


در روزهاي اخير شايعات مختلفي در مورد سياوش اكبرپور از استيل آذين مطرح شده است. مي‌گويند چند تيم ليگ برتري به دنبال جذب او هستند و حتي گفته مي‌شود سياوش با تراكتورسازي تبريز هم مذاكره كرده است. اكبرپور اما فعلا خبر جدايي از استيل آذين را تكذيب كرده و همه چيز را به تعطيلات نيم‌ فصل موكول مي‌كند. اكبرپور مصاحبه‌اي اختصاصي با خبرنگار سايت گل انجام داد كه حرف‌هايش را مي‌خوانيد.
*مذاكره‌ات با تراكتورسازي صحت دارد؟
خير،‌ اين خبر دروغ است.
*ولي فراز كمالوند با تو تماس گرفته و گفته كه نيم فصل به تراكتور بروي.
من كاري به تماس‌ها و پيشنهادها ندارم و مهم اين است كه با تيمي مذاكره نكنم. من در حال حاضر بازيكن استيل آذين هستم و به اين تيم تعهد دارم.
*بالاخره از اين تيم جدا مي‌شوي يا نه؟
دوست ندارم در اين مورد حرفي بزنم. فعلا تعطيلات نيم فصل و زمان نقل و انتقالات فرانرسيده است و نمي‌توانم چيزي بگويم. وضعيت من در استيل آذين در تعطيلات نيم فصل مشخص خواهد شد.
*شرايط فعلي تيم چطور است؟
وضعيت خوبي داريم. ما مقابل پرسپوليس هم مستحق باخت نبوديم و خيلي خوب بازي كرديم. اميدوارم اين هفته سه امتياز را بگيريم تا وضعيت‌مان بهتر شود.
*راه آهن را چطور مي‌بيني؟
به نظر من اين تيم در هفته‌هاي اخير اوج گرفته و با تيم هفته‌هاي ابتدايي خيلي فرق است. ما كار سختي مقابل راه آهن داريم.
*مي‌داني كه آنها براي پيروز شدن شترمرغ قرباني مي‌كنند؟
به هر حال هر كس عقيده‌اي دارد و بايد به آن احترام گذاشت.
*وضعيت خودت چطور است؟
مشكل خاصي ندارم. فقط دو هفته به دليل مصدوميت مچ پا اذيت شدم ولي الان مشكلي ندارم.
*رضا شاهرودي در مصاحبه‌اي گفته كه تومباكوويچ سبزي فروش بود. نظر تو چيست؟
به نظر من تومباكوويچ مربي خوبي نبود. اين خوب نيست حالا كه او رفته بخواهيم پشت سرش  حرف بزنيم ولي  تومباكوويچ در حد استيل آذين نبود. او نه تمرين تاكتيكي بلد بود و  نه تمرين بدنسازي و هوازيي و ما هميشه با يك تمرين ساده آماده بازي‌ها مي‌شديم. در خيلي از بازي‌ها در نيمه اول از حريفان پيش افتاديم اما در نيمه دوم از لحاظ بدني كم آورديم. به نظر من بزرگترين ضربه را تومباكوويچ به استيل آذين زد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر