۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

جمعه آخشامی حماسه ایله بیته جک





TractorFansPortal.Com. حماسه ای نزدیک است حماسه ای که به راستی یک ال کلاسیکوی نوین در کنار الکلاسیکوی معروف جهان در حال شکل گیریست.
آیا میدانید که تراختور معناهای زیادی دارد هواداری  می گفت من تراختور را یک تیم فوتبال می شناسم ولی با تیم های دیگر تفاوت های فراوانی دارد ... آن یکی می گفت : تراختورتیم منحصر به فردی ایست ،  دیگری می گفت:تراختور من  یک صدایی جدید در هیاهویی جهان است...
تراختور برای هر کدام از ما می تواند معانی خاصی داشته باشد . ما می دانیم که به راستی تراختور هویت ماست کمپ ماست، صدای سوکت چندین ساله ای است که فریاد بر آورد "ما هستیم و خواهیم بود"
تراختور با هوادارش جان می گیرد آری اگر تماشاگری نداشت این تیم هم مثل هزاران هزار تیم دیگری بود آری هزاران تیم دیگر در اقساط نقاط جهان . این ما هستیم که به تراختورمان هویت می بخشیم آری هویت برای نسل های آینده ...آری هویت برای بچه های که به پدرهایشان می گویند: ما چی داریم..؟
بگذارید یک داستان کوچک برایتان تعریف کنم، پسر بچه ای 7  ساله در فامیل ما بود که چندی پیش به خانه ما آمده بود از او پرسیدم : جواب داد پرسپولیس! از او پرسیدم گفت : تهران!! آری او نمی دانست تراختوری وجود دارد چون پدرش نمی دانست و البته میدانست اما ...در آن دقایقی که برایش از داشته هامان گفتم بعدها شنیدم که می گفت آذربایجان یوردوموز تراختور بوز-گورد-وموز آری تراختور را برای نسل های آینده حفظ کنیم و این یکی از میراث ما برای نسل های آینده است و من نمی توانم جواب بدهم به پسری که از من پرسید که چرا اعتصامی به زبان مادریش شعری نسرود و هزاران چرای دیگر که ما دیگر نمی گذاریم برای نسل های آینده یمان بی پاسخ بماند.
روز پنجشنبه روز بازی که نه؛ بهتر است بگوییم نبرد جوانمردانه ماست روز  ظفـر  روز آشتی!!!
پس همه با هم می آییم به خاطر فرزندان آذربایجان .وعده دیدارما حضور یکصد هزارنفری، روز پنجشنبه ساعت 15
آذربایجان کاتالون***تراختور بارسلون

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر