۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

واکنش علي سعيدلو به حضور مارادونا در تيم ملي فوتبال ايران

رئيس سازمان تربيت بدني در واکنش به حضور مارادونا به عنوان سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: وقتي رئيس جمهور حرفي را مي زند مگر مي شود روي حرف ايشان حرف زد.

  علی سعیدلو ظهر امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح آکادمی بین المللی تنیس روی میز در پاسخ به سوالی  در خصوص صحبت روز یکشنبه دکتر احمدی نژاد در خصوص حضور مارادونا با تاخیر به ایران گفت: رئیس جمهور بالاترین مقام اجرایی کشور است و وقتی ایشان حرفی را می زنند کسی بالاتر از ایشان صحبتی نمی کند.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه رئیس جمهور از احتمال مربیگری مارادونا در ایران خبر داده است، تنها با دادن این پاسخ اکتفا کرد و گفت: مگر ما می توانیم حرفی روی حرف ایشان بزنیم.
"با توجه به برگزاری و آغاز رقابتهای انتخابی المپیک 2012 در بیشتر رشته های ورزشی سازمان تربیت بدنی چه پاداشی برای دریافت کنندگان سهمیه المپیک در نظر گرفته است؟"  سعیدلو در پاسخ به این سوال  تصریح کرد: به طور 100 درصد برای این دریافت کنندگان سهمیه المپیک پاداش در نظر خواهیم گرفت.
وی افزود: ما آئین نامه ای را برای پرداخت پاداش ورزشکاران تنظیم کرده ایم که بزودی به تصویب می رسد. طبق این آئین نامه پاداش ورزشکاران حاضر در رقابتهای آسیایی، جهانی، انتخابی المپیک و المپیک را اعلام خواهیم کرد که آنهایی که سهمیه المپیک بگیرند به اندازه خودشان و ضریب های در نظر گرفته شده پاداش دریافت خواهند کرد.
رئیس سازمان تربیت بدنی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اینکه واحد مسکونی که روز گذشته به مدال آوران طلای بازیهای آسیایی گوانگجو اهداء شد در کجا قرار دارد؟ خاطر نشان کرد: براساس هماهنگی که با وزارت مسکن در این مورد انجام داده ایم این واحدهای مسکونی در اطراف تهران و شهرستان ها هستند و اینکه در کجا باشد بستگی به انتخاب ورزشکاران دارد.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر