۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

محمدي: بعضي از روزنامه‌ها به درد شيشه پاك كردن و سبزي خرد كردن مي‌خورند!

محمد محمدي دروازه‌بان استقلال در بازي مقابل ملوان مصدوم شد ولي مثل اينكه آسيب‌ديدگي او تا حدود زيادي برطرف شده است. محمدي در گفت‌وگويي اختصاصي با خبرنگار سايت گل در مورد وضعيت فعلي‌اش مي‌گويد:« ابتدا بايد از خانم محمدي تشكر كنم كه در كلينيك استقلال زحمات زيادي كشيد. من درد زيادي داشتم ولي حالا خوشبختانه 90 درصد از آسيب‌ديدگي‌ام برطرف شده و امروز هم آخرين جلسه فيزيوتراپي را پشت سر گذاشتم.»
او ادامه مي‌دهد:« از امروز تمريناتم را شروع كردم و اميدوارم هر چه زودتر بتوانم به استقلال كمك كنم.» محمدي كه در اين فصل چندبار مصدوم شده است تأكيد مي‌كند:« پست من طوري است كه در آن درگيري زياد است و اين مصدوميت‌ها را به حساب قسمت مي‌گذارم. اميدوارم ديگر مصدوم نشوم.»
در روزهاي گذشته باز هم بحث  جدايي محمدي از استقلال در پايان فصل مطرح شد. او كه نسبت به اين شايعات به شدت عصباني است مي‌گويد:« من به آقاي مظلومي قول داده بودم كه مصاحبه نكنم و در اين مدت هم فقط در مورد عملكرد خودم حرف زدم ولي احساس مي‌كنم شيطنت‌هايي وجود دارد و نبايد نسبت به اين موضوع بي‌تفاوت باشم.»
محمدي ادامه مي‌دهد:« من براي ارباب  جرايد احترام خاصي قائلم و آنها در رشد و پيشرفت فوتبال تأثير زيادي دارند ولي بعضي از روزنامه‌ها متأسفانه شيطنت مي‌كنند و دروغ مي‌نويسند و به درد شيشه پاك كردن و سبزي خرد كردن مي‌خورند. از قول خودشان نوشته‌اند كه من در پايان فصل از استقلال مي‌روم و حتي نوشته‌اند كه يك منبع در باشگاه استقلال اين خبر را داده است. اين بسيار زشت است كه يك روزنامه به صورت غيررسمي و فقط براساس شنيده‌ها چنين حرف‌هايي را بزند.»
محمدي كه از اين موضوع ناراحت است به سايت گل مي‌گويد:« من مي‌دانم اين مسائل و شايعات چگونه به وجود مي‌آيد ولي عادت ندارم پشت سر كسي حرف بزنم و همه چيز را رودررو مي‌گويم. اگر يك بار ديگر به صورت مستقيم يا غيرمستقيم چنين اخباري مطرح شود حرف‌هايم را به طور واضح مي‌زنم و اسم هر شخصي را كه بخواهم به زبان مي‌آورم.»
دروازه‌بان استقلال خاطرنشان مي‌كند:« به هيچ عنوان دوست ندارم حرف‌هايي بزنم كه آرامش استقلال به هم بريزد و مي‌خواهم حرمت لباسي كه برتن دارم نگه دارم. بعضي‌ها به دنبال رسيدن به منافع شخصي‌شان هستند و من را هدف مي‌گيرند، به آنها توصيه مي‌كنم كه كاري نكنند كه خيلي چيزها را بگويم.»‌
محمدي در پايان حرف‌هايش با قاطعيت اعلام مي‌كند كه فصل آينده در استقلال خواهد ماند. او در اين خصوص مي‌گويد:« حالا كه اين اتفاقات به وجود مي‌آيد مطمئن باشيد كه سال آينده هم در استقلال خواهم ماند و به هيچ عنوان تيم‌ام را عوض نخواهم كرد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر