۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

روز طلسم شكني





TractorFansPortal.Com. عملكرد تراختور در دو فصل حضورش در ليگ برتر قابل قبول بوده و نتايج كسب شده توسط تيم  نسبتاً راضي كننده است.
در اين بين ،عدم نتيجه گيري در بازيهاي حساس و به خصوص عدم برد مقابل چهار مدعي ليگ برتر يعني استقلال و پيروزي تهران و سپاهان و ذوب آهن اصفهان، يكي از ايراداتي است كه در مورد نتايج كسب شده، به تيم كمالوند وارد است.
تراختور در 8 بازي فصل گذشته و 4 بازي نيم فصل اول در مقابل اين تيمها هنوز طعم برد را نچشيده است. كسب پيروزي در هر ديداري براي هواداران شيرين است، اما شكست دادن رقباي پرمدعا، شيريني و حلاوت بيشتري دارد. در اين بين غلبه بر تيم پيروزي كه طرفدارانش در بازيهاي اخير دو تيم در تهران ،با شعارهاي نژادپرستانه  بيش از ساير تيمها باعث جريحه دار شدن احساسات مردم آزربايجان شده اند ،براي هواداران مهم تر است.
پيروزي در شرايطي مقابل تراختور قرار مي گيرد كه پس از 3 شكست متوالي ،اين بازي حكم مرگ و زندگي را براي كادر فني تيم دارد. علي دايي و ساير مسئولان پيروزي  براي خروج تيمشان از بحران ، تمامي تلاشها و تمهيدات را براي نتيجه گيري در مقابل تراختور بكار خواهند برد.
در مقابل، گرگهاي سرخ آزربايجان مي توانند از شرايط بحراني تيم پيروزي استفاده كرده و با استفاده از اين فرصت ،با شكست دادن مقتدرانه اين تيم ، طلسم ناكامي ها مقابل تيمهاي پر ادعا را بشكنند.
تراختور با غلبه بر پيروزي و شكستن اين طلسم، ضمن افزايش توان روحي و رواني خود و كسب اعتماد به نفس و افزايش شخصيت تيمي ،گام بلندي در جهت حضور در جمع سه تيم اول ليگ و راهيابي به جام باشگاههاي آسيا برخواهد داشت.

آغ بولوت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر