۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

محسن بياتي نيا:بي‌گناهي‌ام ثابت شد، هيچ وقت اهل دوپينگ نبوده و نيستم


محسن بياتي نيا پس از دريافت حکم محروميتش گفت: من 11 سال است فوتبال بازي مي‌کنم و اصلا اهل دوپينگ نيستم. خدا را شکر که بي‌گناهي من ثابت شد. 

محسن بياتي نيا درباره حکم محروميت سه ماهه‌اش گفت: من به دليل عمل جراحي که داشتم، از دکتر دارو دريافت کردم که با توجه به اين که در مرحله اول مي‌دانستم ممکن است داروها مجاز نباشد، به عبداللهي اطلاع دادم و در فرم مخصوص تمام داروها را نوشتم.
مهاجم صبا ادامه داد: پس از عمل جراحي که به دکتر مراجعه کردم به دليل اين که نمي‌توانستم فکم را تکان بدهم، دکتر چند داروي ضد اشتها به من داد که من هرگز فکر نمي‌کردم که اين دارو جزو داروهاي ممنوعه باشد و در واقع اين دارو فقط ضد اشتهاست و هيچ خاصيت نيروزايي ندارد اما چون جزو داروهاي ممنوعه بوده در آزمايش، دوپينگ من مثبت اعلام شده است.
بياتي نيا درباره‌ي دوران محروميتش گفت: خوشبختانه به همه ثابت شد که من بي‌گناه هستم و قصد دوپينگ کردن نداشته‌ام. من 11 سال است فوتبال حرفه‌اي بازي مي‌کنم و تاکنون در زندگي من چنين اتفاقي هرگز رخ نداده است. اهل دوپينگ و مسائلي از اين دست نيستم و اتفاقي که اين بار براي من رخ داد تنها از روي غفلت و ناآگاهي‌ام بود و اين مساله به همه ثابت شد.
مهاجم محروم صباي قم در پايان گفت: پس از ابلاغ حکم محروميت، تقاضاي تجديد نظر کردم اما اين تقاضا پذيرفته نشد و ديگر کاري از دست من برنمي‌آيد و بايد اين سه ماه را از ميادين دور باشم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر