۱۳۸۹ آذر ۱۵, دوشنبه

كعبي: هزارنفر به من زنگ زدند و گفتند چرا به پارتي رفتي؟

در روزهاي گذشته روزنامه‌ها و سايت‌هاي خبري از درگيري لفظي علي پروين و حسين كعبي خبر دادند و حتي اين موضوع عنوان شد كه  كعبي از استيل آذين اخراج شده است. او اما همه چيز را از ريشه تكذيب كرده و به خبرنگار سايت گل مي‌گويد:« تمامي اين اخبار دروغ است و قسم مي‌خورم كه هيچ اختلافي با پروين ندارم و هيچ جروبحثي هم با او نداشتم.»
كعبي در پاسخ به اين سوال كه آيا پروين بعد از بازي با شهرداري تبريز از عملكرد تو انتقاد نكرد تأكيد مي‌كند:« اصلا پروين به تبريز نيامده بود و من نمي‌دانم اين شايعات از كجا سرچشمه مي‌گيرد. متأسفانه بعضي‌ها هر چه دلشان مي‌خواهد مي‌نويسند و انصاف را رعايت نمي‌كنند. من تا كي بايد مدام جواب شايعات و اخبار دروغ را بدهم.»
كعبي كه ناراحت است ادامه مي‌دهد:« پارسال كه به من گفتند دوپينگي هستي و بعداً مشخص شد كه من نيستم. در اين دواخير هم هزار نفر به من زنگ زدند و گفتند كه چرا به پارتي رفتي تا دستگير شوي. من حتي زماني كه مجرد هم بودم به پارتي نمي‌رفتم و ديوانه نيستم كه حالا و در حالي كه همسر دارم و صاحب بچه هم شده‌ام، اين كارها را انجام دهم. از آنهايي كه همين‌طور دروغ مي‌نويسند، خواهش مي‌كنم كه انصاف داشته باشند.»
كعبي در پاسخ به اين سوال كه آيا قراراست از استيل آذين جدا شوي، تأكيد مي‌كند:« من پيشنهادهاي خوبي داشتم وحتي حاضر بودم 500 ميليون ازجيب خودم بدهم و بروم ولي باشگاه مخالفت كرد. مسئولان باشگاه براي صدور مجوز جدايي من مبلغ 400 ميليون براي رضايت‌نامه‌ام قيمت گذاشته‌اند و تيمي كه خواهان جذب من است علاوه بر 400 ميليون بايد يك بازيكن هم به استيل آذين بدهد. با اين وضعيت فكر نمي‌كنم بتوانم  از استيل آذين جدا شوم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر