۱۳۸۹ آذر ۱, دوشنبه

نصرتی: کارمان برای قهرمانی در حذفی سخت است

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: ثابت کردیم همیشه برای برد به میدان می‌رویم.

"محمد نصرتی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، درباره دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز گفت: دربی خوبی بود. ما نیمه اول 4 بر صفر میدان را ترک کردیم. بعد از زدن 4 گل در نیمه اول عطش بچه‌ها برای گلزنی کم شد به همین خاطر 2 گل خوردیم اما در دقایق آخر هم می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم و در نهایت بازی 5 بر 2 به نفع ما تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شهرداری، تراکتورسازی را دست کم گرفته بودند، اظهارداشت: اتفاقا آنها ما را دستکم نگرفته بودند بلکه دست پر گرفته بودند! قبل از بازی هم گفته بودند می‌آیند ما را ببرند اما ما ثابت کردیم که همیشه برای برد به میدان می‌رویم.

نصرتی ادامه داد: اگر با نتیجه یک بر صفر هم می‌بردیم به مرحله بعد می‌رفتیم. درست است کارمان برای گرفتن جام کمی سخت شده زیرا تیمهای خوبی در این جام باقی مانده‌اند. امیدوارم در بازی بعدی که در خانه خودمان برگزار می‌شود ملوان را شکست دهیم و به مرحله یک دوم صعود کنیم.

در حال حاضر تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و این هفته برای بازی مقابل سایپا به کرج می‌رویم و تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را از این تیم بگیریم تا هفته شانزدهم لیگ را نیز با برد پشت سر بگذاریم تا هفته شانزدهم لیگ را نیز با برد پشت سر بگذاریم و در کورس بالای جدولیها باقی بمانیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر